اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وقتی چراغ خانه پیرزن دیشموکی با مطالبه بسیج دانشجویی روشن شد+عکس و فیلم

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با مطالبه‌گری خود چراغ خانه پیرزن دیشموکی را روشن کرد.

وقتی چراغ خانه پیرزن دیشموکی با مطالبه بسیج دانشجویی روشن شد+عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بسیج دانشجویی سند افتخاری برای این لشکر مخلص خدا است و مدال افتخاری بر سینه‌اش نقش بسته و در میدان خدمت به محرومان رخت جهاد بر تن کرده و به فرمان رهبر و مقتدای خود در نهایت اخلاص عمل کرده است.

همچنین در گفتمان مقام معظم رهبری از هنگامی که به عنوان رهبر انقلاب انتخاب شدند، هر ساله نگاه ویژه‌ای به مجموعه بسیج دانشجویی و قشر مطالبه گر دانشجو وجود داشته است، بنابراین می‌توان گفت مأموریت‌ها و رسالت‌های بسیج دانشجویی توسط امامین انقلاب به خوبی تعریف و مشخص و منجر شده تا بسیج دانشجویی مأموریت محورتر و نقش‌آفرین‌تر در عرصه‌های مختلف جامعه از جمله مطالبه‌گری ورود کند.

به گزارش فارس؛ وقتی فیلمی از صفحه شخصی خبرنگاری که همراه استاندار و مدیران استانی به دیشموک رفته بود بیرون آمد در فیلم پیرزن دیشموکی با لحن و لهجه زیبای خود به آقای استاندار می‌گوید که سه تا چهار بار کابل برق خریده‌ام و دزد شبانه آن را به سرقت می‌برد و از آقای استاندار تقاضای چند پایه برق را می‌کند.
 


استاندار؛ مدیرعامل شرکت برق استان را فرا می‌خواند مدیرعامل می آید و عذر بنیاد مسکن و منابع طبیعی را می‌آورد و استاندار می‌گوید با مسؤولیت خودم انجام دهید.

در ساعات اولیه بازنشر فیلم در فضای مجازی توسط خبرنگار، فعالان و مطالبه گران دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور دست به کار می‌شوند و با وزارت نیرو و آقای وزیر ارتباط می‌گیرند.
 


وزیر از مطالبه گری دانشجویان بسیجی استقبال می‌کند، متعاقب آن فیلم مورد نظر همراه با متنی در فضای مجازی و سایت‌ها به طور گسترده توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور پخش و باز نشر شد.

در این بازنشر سایر اقشار مردم استقبال و همراهی کرده و به شکل یک مطالبه استانی و کشوری در همان ساعات اولیه در می‌آید که در اسرع وقت مسؤول روابط عمومی اداره برق با یکی از دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور تماس گرفت و از استقبال خود و مدیرعامل از مطالبه گری دانشجویان گفت و همان شب قول همکاری دادند.
 


با تلاش و پیگیری‌های شبانه روزی از طرف بسیج دانشجویی این مطالبه به حق در روز ۲۱ فروردین تحقق یافت و برق رسانی به پیرزن دیشموکی انجام و تعداد تیر برق مورد نیاز نصب شد.
 


انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول