اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تل‌آویو حصار 40 کیلومتری در کرانه باختری می‌سازد

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در واکنش به تشدید تنش‌ها با فلسطینی‌ها، با ساخت یک حصار 40 کیلومتری در کرانه باختری موافقت کرد.

تل‌آویو حصار 40 کیلومتری در کرانه باختری می‌سازد

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، کابینه کوچک امنیتی رژیم صهیونیستی با پروژه احداث حصاری به طول ۴۰ کیلومتر در شمال کرانه باختری اشغالی موافق کرد.

به نوشته «فلسطین الیوم»، دفتر «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کابینه امنیتی این رژیم با پروژه ساخت چنین حصاری موافقن کرده است و این اقدام در پی تشدید تنش‌ها میان فلسطینی‌ها و صهیونیستی طی هفته‌های اخیر و انجام چهار عملیات استشهادی موفق با سلاح سرد و گرم علیه اشغالگران، صورت می‌گیرد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی، شنبه پیش از استقرار سه گردان از نیروهای ذخیره در طول ایست‌های بازرسی موجود در طول خط سبز خبر داد و روزنامه تایمز اسرائیل نوشت که ارتش این رژیم طی هفته‌های اخیر، هزاران نظامی را در طول مرزها با کرانه باختری به منظور جلوگیری از نفوذ فلسطینی‌ها به اراضی اشغالی از طریق شکاف‌های موجود در خط تماس مستقر کرده است.

همزمان به آغاز ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی فشارها و جنایات خود را علیه فلسطینیها تشدید کرده است که به افزایش مقاومت فلسطینیها در برابر تجاوزات و موج تازه عمیاتهای استشهادی منجر شده است. 

شامگاه پنج شنبه منابع فلسطینی از انجام موفقیت‌آمیز یک عملیات استشهادی در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل‌آویو، خبر دادند. طبق گزارش رسانه‌ها، در پی این عملیات ۹  صهیونیست زخمی شدند و سه نفر دیگر کشته شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول