به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز امین بهزادنیا، رئیس اداره مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی در گفتوگو با رسانهها از ثبت ۱۷ هزار و ۴۸۷ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در طرح نوروزی خبر داد و اظهارکرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد افزایش یافته است.
وی گفت: در این مدت یک هزار و ۵۴۸ تماس استانی با این سامانه برقرار شده که حاکی از افزایش ۸۵ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.
رئیس اداره مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی با اشاره به پاسخگو بودن کارشناسان مرکز مدیریت راههای این اداره کل به طور شبانهروزی، افزود: کاربران جادهای میتوانند برای دریافت اطلاعات درخصوص تصادفات، وضعیت جادهها، ثبت مشکلات راهها و شکایت از رانندگان ناوگان حملونقل عمومی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.
بهزادنیا ادامه داد: آخرین اطلاعات درباره شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی از جمله موارد دیگری است که رانندگان و مسافران می توانند با تماس با این سامانه آن را کسب کنند.
وی در انتها گفت: سامانه ۱۴۱ قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری به منظور شکایت در خصوص حملونقل عمومی بار و مسافر را داراست.
انتهایپیام/ز