اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

هشدار کرسپو قبل از تقابل با سپاهان/ستاره سابق آرژانتین به دنبال جبران است

نشریه الوطن قطر در گزارشی به دیدار حساس الدحیل با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

هشدار کرسپو قبل از تقابل با سپاهان/ستاره سابق آرژانتین به دنبال جبران است

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان امشب از ساعت 21:45 در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر می رود.

نشریه «الوطن» در گزارشی درباره این بازی نوشت: هرنان کرسپو سرمربی سرشناس الدحیل در این بازی به دنبال جبران شکست در بازی اول مقابل التعاون است. مخصوصا اینکه الدحیل در بازی اول توپ و میدان را در اختیار داشت و فرصت های زیادی را برای گلزنی ایجاد کرد ولی موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند.

کرسپو در بازی مقابل سپاهان از شاگردانش خواسته تا اشتباهات بازی با التعاون تکرار نشود و از فرصت های به دست آمده به نحو احسن استفاده کنند. کرسپو تاکید کرده نباید تیم ایرانی را دست کم بگیرند چون در بازی اول قدرت خود را نشان داد و باید با تمام قوا برای برد وارد زمین شوند.

شاگردان نویدکیا در بازی اول خود مقابل پاختاکور با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند. سپاهان اکنون صدرنشین گروه چهارم است. در مقابل الدحیل به شکل ناباورانه ای مقابل التعاون عربستان تیم رده 13 جدول لیگ عربستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و در این بازی به دنبال جبران است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول