اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

یک تصمیم درست برای تیم ملی والیبال/ بازی دوستانه با همسایه‌های برزیل

تیم ملی والیبال ایران تصمیم دارد چند دیدار دوستانه با کشورهای همسایه برزیل برگزار کند.

یک تصمیم درست برای تیم ملی والیبال/ بازی دوستانه با همسایه‌های برزیل

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، والیبال ایران سال بسیار سنگینی را پیش‌رو دارد و باید در مسابقاتی همچون لیگ ملت‌ها، مسابقات کشورهای اسلامی، مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی 2022 حضور پیدا کند. نخستین رقابت‌ پیش‌روی شاگردان عطایی لیگ ملت‌ها خواهد بود که هفته نخست این پیکارها از 17 تا 22 خردادماه 1401 در دو کشور برزیل و کانادا برگزار می‌شود که تیم ایران در برازیلیا به ترتیب با تیم‌های روسیه، هلند، استرالیا و ژاپن مسابقه خواهد داد.

در همین راستا کادر فنی در تلاش است تا چند دیدار دوستانه با کشورهای همسایه برزیل برگزار کند که به نظر می‌رسد تصمیمی منطقی و هوشمندانه خواهد بود. 

امیر خوش‌خبر در این خصوص اظهار داشت: فعلاً آرژانتین قول نصفه و نیمه داده و فرصت 3 روزه برای نهایی کردن این بازی را خواسته است. احتمال بازی تدارکاتی در کانادا هم وجود دارد و احتمال یک بازی با آلمان در این کشور هم هست، اما هنوز هیچ حریفی نهایی نشده است.

وی گفت: تیم ملی والیبال آرژانتین یکی از گزینه‌های مناسب برای دیدار تدارکاتی است و اگر این موضع قطعی شود، قبل حضور در برزیل، با توجه به نزدیکی زمان مسابقات و در نظر گرفتن بحث جت‌لگ بازیکنان، به آرژانتین خواهیم رفت و به آمادگی لازم برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌های 2022 خواهیم رسید.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال هم درمورد برنامه‌ اردوهای تیم ملی گفت: مراحل تمرینی ما بر اساس شرایط مسابقات طراحی شده است. بازی‌های تدارکاتی را پیگیری کردیم و به چند کشور نامه زدیم. سعی می‌کنیم بازی تدارکاتی داشته باشیم که به دردمان بخورد و با تیم‌هایی بازی کنیم که خروجی خوبی داشته باشد. بازی با آرژانتین، اگر نهایی شود قبل از اعزام به برزیل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول