اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بیانیه مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب قم درباره وضعیت فضای مجازی

مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب اسلامی استان قم در بیانیه‌ای خطاب به مسئولین و نخبگان کشور خواستار رسیدگی به ناهنجاری‌های موجود در فضای مجازی شد.

بیانیه مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب قم درباره وضعیت فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیانیه مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب قم خطاب به بزرگان، نخبگان و موثرین کشور در موضوع وضعیت فضای مجازی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِیبًا

حضرات علمای اعلام ، اساتید دانشگاه ، نخبگان و سرآمدان علمی ، فرهنگی و سیاسی

سلام علیکم و رحمه الله

مدت مدیدی است دلسوزان جامعه و انقلاب خطر هجمه ولنگاری در فضای مجازی را گوشزد کرده‌اند و رهبرمعظم انقلاب این فضای رها شده را قتلگاه نوجوانان و جوانان معرفی نموده‌اند. اما رفع و دفع این قتلگاه نرم؛  از سوی مسؤلین و نمایندگان مجلس هنوز به رسمیت شناخته نشده و بر سر مسائل سلیقه‌ای و مصالح سیاسی برخی افراد؛ طرح صیانت از فضای مجازی در هاله‌ای از سکوت رفته است تا ما هر روز شاهد از دست رفتن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم در ترور سخت و نرم باشیم .

با توجه به امر مقام معظم رهبری بر وجوب جهاد تبیین، امروزه یکی از خطوط مقدم تبیین؛ پاسخ متصدیان طرح صیانت از فضای مجازی است که توجه به تصویب و اجرای این طرح جنبه‌های پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی ؛ فرهنگی و سیاسی را در جامعه به ارمغان خواهد آورد.

مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب اسلامی استان قم در کنار تمام دلسوزان نظام و انقلاب ضمن دعوت از کلیه تصمیم‌سازان و صاحب‌نظران؛ برای تبیین درست این طرح و مطالبه جدی آن از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، تصویب به‌جا و کارشناسی‌شده آن را خواستار است. یقینا ناهنجاری‌های موجود در فضای مجازی با تصویب این طرح سامان خواهد گرفت. ان شاءالله.

ومن اللّه التوفیق و علیه التکلان

مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب اسلامی استان قم

انتهای پیام/۷۸۰۳۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول