اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

وضعیت درمانی و زیرساختی برخی از بیمارستان‌های ایلام نامناسب است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: برخی از بیمارستان‌های استان در وضعیت مناسبی به سر نمی برند و در شأن مردم ایلام نیستند همچنین وضعیت درمانی در استان راضی کننده نیست و مردم مشکل دارند

وضعیت درمانی و زیرساختی برخی از بیمارستان‌های ایلام نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز محمدسبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت مناسب استان در بحث کرونا گفت: رعایت پروتکل‌ها را بایستی در دستور کار قرار دهیم و در مدارس تامین ماسک، ضد عفونی کردن و تهویه فضا را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه اگر فردی علائمی دارد نباید وارد مدرسه و کلاس شود افزود: دانش آموزان و اولیا از این بابت نگرانی از غیبت دانش آموزان برای حضوردر کلاس‌ها نداشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: برخی از بیمارستان‌های استان در وضعیت مناسبی به سر نمی برند و در شأن مردم ایلام نیستند همچنین وضعیت درمانی در استان راضی کننده نیست و مردم مشکل دارند و تیم جدید دانشگاه علوم پزشکی می‌بایست رفع این مسائل را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: بحث مسیر دسترسی و همچنین تکمیل بیمارستان جدید استان و بودجه‌هایی که باید اختصاص یابد به سرانجام برسد.

عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این نشست گفت: اولین اولویت ستاد کرونا تزریق دوز سوم واکسن است؛ با توجه به تأکید رئیس جمهور مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها انتظار است که تمام مراکز آموزشی اهتمام جدی را برای برگزاری کلاس‌ها در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: بیمارستان‌ها با توجه به در پیش بودن فصل گرما سیستم‌های برق اضطراری را آماده کنند چرا که برای جلوگیری از قطع برق و تولید اکسیژن بیماران کرونایی این موضوع بسیار حیاتی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول