اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نشست کمیسیون شوراها با وزیر کشور و مسئولان امنیتی برای بررسی وضعیت مرزها و مهاجرین

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، از برگزاری نشست مشترک این کمیسیون با وزیر کشور و مسئولان امنیتی برای بررسی وضعیت مرزها و مهاجرین، در هفته آینده خبر داد.

نشست کمیسیون شوراها با وزیر کشور و مسئولان امنیتی برای بررسی وضعیت مرزها و مهاجرین

گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی عباسی مزار: علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و هشتگرد در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی و شهادت دو روحانی جهادگر به دست یک عنصر تکفیری، اظهار داشت: استعمار پیر انگلیس با ایجاد فرقه وهابیت، بر روی ممالک اسلامی هدف‌گذاری کرده و در دهه‌های اخیر هم با تقویت گروه‌های تکفیری این روند را ادامه داده است.

وی افزود: نظام سلطه و رژیم صهیونیستی همواره تلاش می‌کند تا با نفوذ در کشورهای اسلامی از جمله ایران اسلامی، اهداف مخرب خود را دنبال کند و در این رابطه بر روی ایران تمرکز بیشتری دارند و این هم به دلیل پیام انقلاب اسلامی برای دنیا و دستاوردهای آن در حوزه مقاومت است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد:‌ رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی طرح مشترکی را دنبال می‌کنند تا محور دفاع از بشریت را که ایران است، نابود کنند؛ اما واقعیت این است که فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی و متحدان آن کاملاً مشهود است و ترس و وحشتی که امروز در سرزمین‌های اشغالی حاکم شده، نشانه روشنی از این دست و پا زدن‌های بیهوده است.

* امنیت امروز کشور نیازمند مراقبت ویژه است

حدادی همچنین با اشاره به اهمیت مسأله مدیریت وضعیت اتباع و مهاجرین و کنترل مرزها گفت:‌ در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور این موضوع را با مرزبانی و وزارت کشور بررسی کرده‌ایم و نسبت به اهمیت این مسأله تأکید کرده‌ایم، مسئولیت این نهادها بسیار سنگین است و انتظار داریم اجازه ورود افراد مشکوک را به کشور ندهند.

وی تصریح کرد: امنیتی که امروز در ایران اسلامی حاکم است و خون‌بهای شهیدانی همچون حاج‌قاسم سلیمانی است، نیازمند مراقبت ویژه است و نباید اجازه ورود افراد دارای تفکر یا افراد مشکوک داده شود و باید پیشگیرانه و به موقع اقدام شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با اشاره به جلسه هفته گذشته این کمیسیون با وزیر کشور برای بررسی وضعیت امنیتی کشور و مسائل مربوط به اتباع و مهاجرین گفت:‌ هفته آینده نیز در جلسه مشترکی با وزیر و مسؤولان حوزه امنیتی وزارت کشور، این مسأله را بررسی بیشتری خواهیم کرد و مطالبات موجود در حوزه امنیت داخلی را ارائه می‌کنیم.

حدادی افزود: ضروری است، دستگاه‌های امنیتی، وزارت کشور، مرزبانی و دیگر یگان‌های نیروی انتظامی با پیش‌بینی، پیشگیری و مراقبت در کف جامعه، زمینه‌های ورود عناصر دشمن و ایجاد ناامنی را از بین ببرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول