اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

830 ایتام و فرزندان محسنین گیلانی در انتظار حامی هستند

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، حدود 42 هزار حامی نیکوکار از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در استان گیلان حمایت می‌کنند و تعداد 830 فرزند ایتام و محسنین به تازگی تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفته‌اند که فاقد حامی هستند.

830 ایتام و فرزندان محسنین گیلانی در انتظار حامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم‌اکنون سه هزار و 152 یتیم و هشت‌هزار و 243 فرزند از خانواده محسنین در استان گیلان از حمایت حامیان نیکوکار بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: علاوه بر دریافت کمک هزینه معیشت، بسیاری از مشکلات درمانی، تحصیلی و مسکن این افراد، از طریق گزارش همکاران اکرام به حامیان و عنایت این بزرگواران مرتفع گردیده است.

وی با اشاره به اینکه سرانه نقدی دریافتی هر فرزند یتیم حدود 500 هزار تومان و فرزندان محسنین 200 هزار تومان است، گفت: حامیان، بیش از 73 میلیارد تومان طی سال گذشته به فرزندان معنوی خود اهداء کرده‌اند که بیش از 44 میلیارد تومان از میزان کمک‌های اهدایی حامیان در سال جاری نقدی و مابقی نیز غیر نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان با اشاره به نحوه ثبت نام حامیان افزود: مردم نوعدوست و خیّر جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود (سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت) اقدام کنند.

به گفته اهرابی، حامیان با مراجعه حضوری یا تلفنی به واحدهای اکرام ادارات امداد استان می‌توانند نسبت به شرح وضعیت زندگی این افراد آگاهی پیدا کرده و سپس فرزند معنوی خود را جهت حمایت انتخاب نمایند.

وی با بیان اینکه ارسال عدد یک به سرشماره 30003333 نیز از روش‌های دیگر برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است، افزود: هم استانی‌های گرانقدر در پایگاه‌های طرح اکرام دایر در سطح شهر می‌توانند به صورت حضوری نسبت به انتخاب فرزند معنوی خود اقدام نمایند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تقدیر از اعتماد حامیان و خیّرین بیان کرد: به منظور تسهیل در روش‌های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته می‌شود که حامیان می‌توانند بدون شناسه واریز و از طریق سایت و یا کلیه درگاه های بانکی و اپلیکیشن‌های موجود، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به حساب فرزندان معنوی اقدام و گزارش پرداخت را در سایت مشاهده نمایند.

اهرابی با قدردانی از همراهی همیشگی مردم نیکوکار گیلان گفت: تعداد 830 فرزند ایتام و محسنین به تازگی تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفته‌اند که فاقد حامی بوده و امید است با مشارکت مردم خیّر استان، بتوانیم نیازمندی های این عزیزان را نیز برطرف کنیم.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول