اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نهادهای امنیتی به جریانات معاند اجازه تحرکات تروریستی ندهند

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی، گفت: نهادهای امنیتی ما باید در این زمینه بسیار دقیق عمل کنند و اجازه چنین تحرکات تروریستی را به هر تبعه خارجی یا هر شخص دیگری ندهند.

نهادهای امنیتی به جریانات معاند اجازه تحرکات تروریستی ندهند

حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی و شهادت دو تن از روحانیون گفت: این اتفاق و اتفاق مشابه که چند روز پیش در یکی از استان‌های شمالی افتاد تصادفی نیست و برنامه‌ریزی شده است و در راستای ناامن کردن و خدشه به امنیت ملی کشور ما بوده است.

وی با بیان اینکه مردم باید در این زمینه آگاهانه ورود کنند و احساساتی عمل نکنند، تصریح کرد: عده‌ای از هر راه وارد شدند که برای کشور مشکل پیش می آوردند که با تدابیر ویژه رهبر انقلاب خنثی شد و این بار هم این راه را پیش گرفته اند که بگویند اتباع افغانستانی که در کشور هستند مشکل‌سازند.

همتی با بیان اینکه طبق شواهد موجود، این اقدامات توطئه و تحریکی بیش نیست ولی باعث نمی شود آگاهی و هوشیاری خود را در سطح ملی از دست بدهیم،‌ تاکید کرد: نهادهای امنیتی ما باید در این زمینه بسیار دقیق عمل کنند و اجازه چنین تحرکات تروریستی را به هر تبعه خارجی یا هر شخص دیگری ندهند.

 نماینده مردم شاهین دژ و تکاب با بیان اینکه در مجلس نگرانی هایی در مورد افزایش اتباع خارجی در ایران وجود دارد که بخشی از این نگرانی ها به حق است و باید به آنها هم پاسخ داده شود،‌ گفت: کشورهای مانند رژیم صهیونیستی و همچنین غرب بانیان چنین اتفاقاتی هستند و هرقدر موضع ایران در صحنه بین المللی قوی‌تر باشد، دسیسه‌ها و توطئه‌ها شدت می‌باید و شیوه‌های نوینی را در این راستا به کار می برند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول