اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قرارگاه جهادی حمایت از دانش‌بنیان‌ها در کشور راه‌اندازی شود

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مؤثر دانش‌بنیان‌ها در عرصه تولید و اشتغال، گفت: باید قرارگاه جهادی حمایت از دانش‌بنیان‌ها جهت افزایش سطح تولید و اشتغال در دولت تشکیل شود.

قرارگاه جهادی حمایت از دانش‌بنیان‌ها در کشور راه‌اندازی شود

خلیل بهروزی فر عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اهمیت به کار بردن فناوری در عرصه تولید، اظهار کرد: اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال نام‌گذاری شده باید فراتر از یک شعار و به تعبیر صحیح‌تر به‌عنوان یک قانون بالادستی به آن نگریسته شود.

وی با تأکید بر اینکه عرصه تولید باید در برهه کنونی با رویکرد دانش‌بنیانی اداره شود، افزود: امروزه گسیل علم و دانش و به‌کارگیری از ایده‌های خلاق و نوآور جوانان و نخبگان در عرصه تولید از ضروریات انکارناپذیر است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مؤثر دانش‌بنیان‌ها در بحران کرونا، گفت: اینکه کشور از بحران کرونا به‌صورت نسبی رهایی یافت یکی از دلایل آن پیشرفت دانشمندان در عرصه تولید واکسن با بهره‌گیری از ایده و خلاقیت جوانان این مرزوبوم بود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار برگزیده امسال از مهم‌ترین شعارها و از مبانی برون‌رفت ایران از چالش‌های کنونی است، گفت: باید قرارگاه جهادی حمایت از دانش‌بنیان‌ها جهت افزایش سطح تولید و اشتغال در دولت تشکیل شود.

بهروزی فر با اشاره به نقش مؤثر مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و دانشگاه‌ها در سراسر کشور در تولید ایده و طرح‌های نوین، گفت: حمایت و بهره‌جویی از ایده‌های خلاق و نوآور عرصه گسترده فناوری به‌ویژه دانش‌بنیان‌ها چه در حوزه صنعت، اقتصاد و یا سلامت به‌سرعت می‌تواند شتاب پیشرفت ایران سرافراز را برای ملت به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/۳۳۸۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول