اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پایان فصل برداشت علت گرانی گوجه است / گوجه‌‌ها دوهفته دیگر می‌رسند

رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت: علت گرانی گوجه‌فرنگی در کشور پایان فصل برداشت آن است و دو هفته زمان لازم است تا گوجه‌فرنگی‌های کاشته شده برسند.

پایان فصل برداشت علت گرانی گوجه است / گوجه‌‌ها دوهفته دیگر می‌رسند

خدارحم امیری‌زاده رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: علت افزایش قیمت گوجه‌فرنگی پایان فصل برداشت آن در مناطقی از کشور است و به محض رسیدن و برداشت این محصول زراعی، قیمت تعدیل می‌شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت: محصولات فصلی از جمله تره‌بار فاقد قیمت مصوب هستند و براساس مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین قیمت می‌شوند.

وی با بیان اینکه محصولات کشاورزی فصلی از شرایط آب و هوایی تبعیت می‌کنند، افزود: خوشبختانه در کشور ما به علت تنوع آب و هوایی محصولات فصلی به صورت مستمر در تمام سال تولید می‌شود.

امیری‌زاده بیان کرد: البته تولید محصولات کشاورزی در شرایط بسته مثل گلخانه‌ها نیز راهکاری است که طی سال های اخیر در راس سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «چه زمانی مشکل افزایش قیمت گوجه فرنگی حل می‌شود؟» گفت: حدود دو هفته دیگر و به محض برداشت محصول گوجه‌فرنگی در مناطقی از کشور که گوجه‌فرنگی‌ها در حال رسیدن است، این معضل برطرف می‌شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول