اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آزادی ۲۷۵ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۲۷۵ زندانی جرائم غیر عمد طی سال گذشته در همدان خبر داد.

آزادی ۲۷۵ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات ستاد دیه استان در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در این مدت ۲۷۵ زندانی آزاد شد که ۲۴۵ نفر تا پایان بهمن‌ماه و ۳۰ نفر در اسفندماه بوده است.

وی مبلغ بدهی این مددجویان را ۷۱۰ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۵۵۹ هزار ریال دانست و گفت: این مبلغ تا بهمن‌ماه ۶۳۱ میلیارد و ۹۵۹ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال بود و اسفندماه نیز ۷۸ میلیارد و ۲۲۸ میلیون و ۶۷۹ هزار ریال شد. 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های دیه ۸ مورد بود افزود: از ۱۷۵ پرونده مالی، ۱۵۴ مورد تا پایان بهمن‌ماه و ۲۱ مورد اسفندماه را شامل می‌شد.

وی با اشاره به ۶۲ پرونده مهریه که ۵۸ مورد متعلق به بهمن‌ماه و چهار مورد اسفندماه است خاطرنشان کرد: ۲۹ مورد پرونده نفقه داشتیم.

روحانی‌منش از آزادی ۲۶۴ زندانی مرد و ۱۱ زندانی زن خبر داد و گفت: ۲۳۶ مرد تا پایان بهمن‌ماه و ۲۸ مرد در اسفندماه و ۹ زن تا پایان بهمن‌ماه و دو زن اسفندماه آزاد شدند.

وی با اشاره به اخذ مبلغ ۱۲۸ میلیارد و ۳۴۴ میلیون و ۳۱۹ هزار ریال رضایت از شکات توسط ستاد دیه بیان کرد: شکات تا پایان بهمن‌‌ ۹۶ میلیارد و ۷۳۸ میلیون و ۹۹۴ هزار ریال و اسفندماه ۳۱ میلیارد و ۶۰۵ میلیون و ۳۲۵ هزار ریال بخشیدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه ۲۰ میلیارد و  ۲۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال مددجویان نقدینگی داشتند گفت: مبلغ اعسار به تقسیط ۴۶۰ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۶۸۹ هزار ریال بود.

روحانی‌منش از ۵۳ میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۱۵۱ هزار ریال کمک پرداختی برای پرونده‌های مالی و دیه خبر داد و افزود: ۴۷ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال از بانک‌های ملت، ملی، تجارت و صادرات برای آزادی مددجویان وام دریافت شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول