اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تلاش وزارت ورزش برای آزادی ورزشکاران زندانی با جرائم مالی

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از رایزنی برای آزادی ورزشکاران زندانی با جرائم مالی خبر داد.

تلاش وزارت ورزش برای آزادی ورزشکاران زندانی با جرائم مالی

به گزارش خبرگزاری فارس، بنیامین شکوه‌فر در راستای تبیین برنامه و اهداف حقوقی و حمایت از ورزشکاران زندانی در جرائم مالی و قابل گذشت از طریق مختلف به ویژه مراسم گلریزان، اظهارداشت: نظر به اینکه پدیده ورزش با مؤلفه‌هایی نظیر صلح، دوستی، مودت، همدلی، فتوت، غیرت، حمیت، قهرمانی و پهلوانی از دیرباز عجین و مأنوس بوده بنابراین ورزش، عرصه بسیار مناسب و متناسبی است تا در سایه سار آن، ورزشکاران غیور و نجیب این مرز و بوم در لباس و قالب صلح یاران اجتماعی، گامی بلند رو به جلو بردارند.

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: به منظور آگاهی از وضعیت ورزشکارانی که بنا به دلایل مختلف در حبس به سر می‌برند و در راستای تدارک تمهیدات و مقدمات و نیز اقدامات مقتضی به منظور فراهم کردن زمینه آزادی آنها از طرق مختلف همچون گلریزان، جلسات متعددی با معاونت قضایی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه برگزار شد.

شکوه‌فر خاطرنشان کرد: ضمن تبیین فرایند اجرایی کردن موارد مذکور و برای توسعه صلح یاران اجتماعی ورزشی، مقرر شد معاونت قضایی مرکز با هماهنگی سازمان زندان‌ها، فهرست کامل و دقیقی از ورزشکاران محبوس که در سطح کشوری و بین المللی دارای عناوین قهرمانی ملی و بین المللی در رشته‌های مختلف ورزشی هستند در اختیار وزارتخانه قرار دهد تا با احصاء موارد قابل گذشت و جرائم مالی در سایه غیرت و حمیّت اهالی ورزش، زمینه آزادی آنان به شکلی جامع فراهم شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول