اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

موضع‌گیری رانندگان فرمول یک مقابل مسائل سیاسی/توافقی که برای لغو گرندپریکس جده مطرح شد

اتحاد رانندگان در اتفاقات گرندپریکس جده بسیار چشمگیر بود و اعلام شد موضع‌گیری رانندگان فرمول یک مقابل مسائل سیاسی ادامه خواهد داشت.

موضع‌گیری رانندگان فرمول یک مقابل مسائل سیاسی/توافقی که برای لغو گرندپریکس جده مطرح شد

به گزارش خبرگزاری فارس، الکس وُرز رئیس اتحادیه رانندگان گرندپریکس تاکید کرد که رانندگان فرمول یک همچنان با هم به موضع‌گیری مسائل احتمالی در این ورزش ادامه خواهند داد.

پس از حمله موشکی به یک کارخانه نفت در نزدیکی محل برگزاری مسابقات فرمول یک جده، مقامات فرمول یک تحت فشار بودند تا این رویداد به خاطر سلامتی شرکت‌کنندگان لغو شود. با این حال فرمول یک و فدراسیون جهانی اتومبیلرانی تصمیم گرفتند مسابقات برگزار شود هر چند موضع رانندگان با آنها متفاوت بود اگرچه در نهایت قانع شدند که در مسابقه شرکت کنند.

ورز در گفت‌وگو با گاردین در واکنش به اتفاقات جده، گفت: اینکه رانندگان در خصوص اتفاقات جده باهم بودند بسیار مهم است همان طور که این اتحاد را در طول این چند سال نشان داده بودند.

وی افزود: ما در مورد مردمی صحبت می‌کنیم که تصمیم گرفتند زندگی حرفه‌ای داشته باشند و نظرات خود را شکل دهند. اقدامات رانندگان در عربستان نشان می‌دهد آنها فقط به دنبال مسابقه نیستند بلکه نقش بسیار بیشتری در فرمول یک دارند. ما می‌توانیم ببینیم این ورزش در طول این سالها دستخوش تغییرات زیادی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول