اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل ذوب آهن: گرداب فساد در فوتبال روزی تمام ورزش را می‌بلعد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به اشتباهات داوری در لیگ برتر اعتراض کرد.

مدیرعامل ذوب آهن: گرداب فساد در فوتبال روزی تمام ورزش را می‌بلعد

به گزارش خبرگزاری فارس، علی احسانی در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم تذکرات و اعتراضات بی‌شمار مبتنی بر نظرات کارشناسی در ارتباط با تضییع حق ذوب‌آهن بر اثر اشتباهات داوری که به مراجع رسمی ارائه کردیم تاکنون هیچ مقام مسئول و نهادی جوابگو نبوده‌ است.

وی ادامه افزود: شوربختانه در لیگ برتر به گونه‌ای با ما برخورد می‌شود که گویی یک تیم تازه‌کار یا یک باشگاه تک تیمی و تازه‌ تاسیس هستیم! باشگاه پرافتخار ما با بیش‌از نیم‌قرن حضور مؤثر و سازنده در ورزش کشور و با حمایت شرکت ذوب‌آهن اصفهان و در حکم یک پیشکسوت و پشتوانه ورزش ایران اسلامی در میادین و مسابقات حاضر می‌شود و برخی داوران  با یک سوت و یک تصمیم بعضاً اشتباه، میلیاردها هزینه و هزاران نفر ساعت را به باد می‌دهند. 

مدیرعامل ذوب آهن گفت: علیرغم میل باطنی باید بگویم؛ این‌گونه که از شواهد و قرائن پیداست، فساد و ناکارآمدی بخشی از فوتبال کشورمان را احاطه کرده، این گرداب کوچک روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن است و قطعا روزی فراخواهد رسید که تمامیت ورزش به‌ ویژه فوتبال را ببلعد و به قعر تباهی بکشاند. ترس من این است که روزی فرا برسد که نه از تاک‌نشان بماند نه از تاک‌نشان!

احسانی تصریح کرد: متأسفانه در این مسیر ناهموار و ناسالم، بیشترین لطمه را باشگاه‌های سالم و سازنده همچون ذوب‌آهن می‌خورند و ضربه خوردن باشگاه‌های بزرگ و ریشه‌دار یعنی وارد کردن خسارات غیرقابل‌جبران به ذخایر و منابع محدود ورزش کشور، متأسفانه گویی عده‌ای در پی عادی جلوه دادن اشتباهات داوری و خفه کردن فریادهای اعتراض هستند. فریادهایی که ممکن است پرده فساد، شرط‌بندی، بی‌دانشی و ناکارآمدی را از روی بخشی از ورزش کشور کنار بزند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول