اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«حمزه پور» مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان شد/ معاون آبفای کشور: هرمزگان بیشترین ظرفیت آب‌شیرین‌کن کشور را دارد

مراسم تودیع امین قصمی و معارفه عبدالحمید حمزه‌پور به عنوان مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان پیش از ظهر امروز با حضور معاون برنامه ریزی آبفای کشور برگزار شد.

«حمزه پور» مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان شد/ معاون آبفای کشور: هرمزگان بیشترین ظرفیت آب‌شیرین‌کن کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود خشایی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب کشور پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان و تودیع امین قصمی اظهار کرد: هرمزگان بیشترین ظرفیت آبشیرین‌کن کشور را دارد و دهها پروژه متعدد توسعه‌ای دیگر نیز در این استان در حال انجام است.

وی افزود: گستره پهنه خشکسالی در کشور بر اهمیت انجام مطلوب وظایف آبفا افزوده است و استان هرمزگان نیز از این وضعیت مستثنی نبوده است.

به گفته معاون آبفای کشور، کارهای ارزشمندی در حوزه آب و فاضلاب استان هرمزگان در زمان مدیریت آقای قصمی انجام شده‌است و این اقدامات در دوره مدیریت جدید ادامه خواهد یافت و آقای حمزه پور نیز از مدیران خوب آبفا است که در همین استان فعالیت داشته و سابقه خدمات وی نیز در گذشته وجود داشته است.

 

خشایی همچنین گفت: در شهرها حدود ۱۰۰ درصد جمعیت دارای آب شرب سالم و بهداشتی هستند و در روستاها نیز دسترسی به آب آشامیدنی سالم به حدود ۹۰ درصد جمعیت رسیده است و وزارت نیرو مصمم است تا از محل منابع مختلف، طرح‌های توسعه‌ای جدیدی را نیز به اجرا درآورد.

وی در مورد روستاهای گرفتار آب در هرمزگان نیز بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا به سرعت این روستاها را نیز به آب سالم و بهداشتی برسانیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول