اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

پایان نامه‌های دانشجویان فوق لیسانس و دکتری حمایت می‌شوند

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از اقدامات پژوهشگاه در سال ۱۴۰۱حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان فوق لیسانس و دکتری است که آیین نامه‌های مربوط باید تا پایان فروردین ماه بررسی و ابلاغ شود.

پایان نامه‌های دانشجویان فوق لیسانس و دکتری حمایت می‌شوند

به گزارش سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تبیین برنامه‌های سال ۱۴۰۱پژوهشگاه، تکالیف هر یک از بخش‌های پژوهشی و اداری را به تفکیک ابلاغ کرد و گفت: با توجه به سیاست‌های وزیر محترم و لزوم فعالیت بیشتر و موثرتر پژوهشی و پژوهشگران، بایستی بر این موضوع متمرکز باشیم که پروژه‌های مصوب و در حال اجرا در قالب زمانبندی خود به اتمام برسد و در جلسات هفتگی کنترل پروژه روند اجرا پیگیری شود.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: یکی از اقدامات پژوهشگاه در سال ۱۴۰۱حمایت از پایان نامه های دانشجویان فوق لیسانس و دکتری است که آیین نامه‌های مربوطه باید تا پایان فروردین ماه بررسی و ابلاغ شود.

یزدانیان شرط موفقیت برنامه‌های پژوهشگاه را پیگیری و پایش مداوم دانست و اضافه کرد: در حوزه پیگیری نیازمند به دقت بیشتری هستیم و همه مدیران مجموعه نیز ملزم به پاسخگویی موارد پیگیری هستند.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های سال ۱۴۰۱ پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تبادل‌نظر بین مدیران صورت گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول