اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

60 زندانی نیازمند در انتظار آزادی/ مادری با 3 فرزند چشم انتظار کمک خیرین

رئیس ستاد دیه استان زنجان گفت: 60 زندانی نیازمند چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند که یکی از آنها یک مادر دارای سه فرزند است.

60 زندانی نیازمند در انتظار آزادی/ مادری با 3 فرزند چشم انتظار کمک خیرین

علاءالدین کریمی، رئیس ستاد دیه استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت:  هدف ستاد دیه در حوزه آزادی زندانیان و کمک به محکومان قطعی در جرائم غیرعمدی و محکومیت‌های قطعی مالی است.

رئیس ستاد دیه استان زنجان با تقدیر از همکاری خیرین در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: خوشبختانه با کمک خیرین سال قبل 273 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که 16 نفر آن خانم بود آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه کل بدهی زندانیان آزاد شده 507 میلیارد و 514 میلیون و 291 میلیون ریال بود، اضافه کرد: از این مبلغ 7 میلیارد و 700 میلیون تومان توسط خیرین و بقیه نیز توسط ستاد و بخشی از مبلغ هم در قالب تسهیلات بانکی، گذشت شاکی؛ قبولی اعصار و آورده محکومان تهیه شده است.

کریمی با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 زندانی جرائم غیرعمد در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند، اضافه کرد: دو نفر از این افراد خانم هستند که هزینه آزادی یکی از آنها در حدود 300 میلیون تومان است.

کریمی با اشاره به اینکه این خانم مادر سه فرزند است که چشم به راه وی هستند، افزود: امیدواریم با گذشت شکات و همچنین کمک خیرین زمینه آزادسازی وی را فراهم سازیم، چون در اولویت قرار دارد.

رئیس ستاد دیه استان زنجان با اشاره به اینکه کمترین بدهی زندانیان در انتظار آزادی 15 میلیون تومان است، گفت: امیدواریم با همکاری خیرین در وهله نخست زمینه آزادی 30 زندانی را به ازای هر یک روز ماه رمضان فراهم سازیم.

وی از همکاری خوب خیرین در آزادی زندانیان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال هم شاهد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و البته گذشت شکات در این موضوع باشیم.

انتهای پیام/73005/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول