اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزارت نفت برنامه ویژه‌ای برای افزایش تولید گاز و فرآورده‌های نفتی دارد

وزیر نفت از برنامه‌ریزی این وزارتخانه برای تولید بیشتر گاز، نفت، فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی در سال جاری خبر داد.

وزارت نفت برنامه ویژه‌ای برای افزایش تولید گاز و فرآورده‌های نفتی دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جواد اوجی وزیر نفت امروز (سه‌شنبه 16 فروردین) پس از حضور در کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت: برنامه‌های حوزه وزارت نفت و دانش‌بنیان کردن صنعت نفت در سال 1401 را برای نمایندگان مجلس تشریح کردم.

وی افزود: وزارت نفت برای سال جاری برنامه‌ریزی ویژه‌ای به منظور افزایش تولید گاز، نفت، فرآورده‌های نفتی، محصولات پتروشیمی و همچنین کاهش و واردات نیازهای صنعت نفت دارد.

وزیر نفت تصریح کرد: استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در دستور کار جدی این وزارتخانه قرار دارد و تلاش داریم ضمن بهره‌گیری از دانش، علم و توان این شرکت‌ها به سمت افزایش ارزش افزوده محصولات تولید شده حرکت کنیم.

اوجی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری لازم را در بالادست صنایع نفت و گاز را در دستور کار قرار داده‌ا یم و حتماً‌ این موضوع را در سال جاری دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: تعامل بسیار خوبی بین وزارت نفت و کمیسیون انرژی مجلس در سال 1401 شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول