اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

صدور اخطار و اخذ تعهد از ۷۸۰ واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان

رییس پلیس نظارت از اماکن عمومی پایتخت از صدور اخطار و اخذ تعهد از ۷۸۴ واحد صنفی مجاز به خاطر عدم رعایت موازین شرعی و قانون و مقررات در ماه مبارک رمضان خبر داد.

صدور اخطار و اخذ تعهد از ۷۸۰ واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،رئیس پلییس نظارت بر اماکن عمومی پاپتخت از تشدید طرح بازدید از صنوف پایتخت در ماه مبارک رمضان خبر داد وگفت: در راستای اجرای طرح مشترک معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ و پایگاه های ده گانه پلیس امنیت عمومی پایتخت، در 48 ساعت گذشته از پنج هزار و 179 واحد صنفی بازدید شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، به متصدیان 737 واحد صنفی متخلف شامل رستوران ها، قهوه خانه ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها و اغذیه فروشی ها به علت عدم رعایت موازین شرعی و همچنین عدم رعایت قوانین و مقررات در ماه مبارک رمضان اخطار داده شد.

مرادی تصریح کرد: در طرح مذکور از متصدیان 47 واحد صنفی به علت عدم رعایت موازین شرعی و شئونات اسلامی در این ماه تعهد گرفته شد.

رئیس پلیس‌نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از همه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرائم، موضوع را از طریق پلیس 110 و یا نزدیکترین مرکز انتظامی اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول