اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مردم تبریز ناراضی هستند!

دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه وضعیت آسفالت شهر به هیچ وجه قابل دفاع نیست، گفت: همواره کمبود در این راستا اعلام شده ولی باید نارضایتی مردم را رفع کنیم.

مردم تبریز ناراضی هستند!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  اولویت‌های آسفالت سال ۱۴۰۱ شهرداری در بیست و پنجمین جلسه‌ کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز به صورت کامل و جامع بررسی شد.

روح‌الله رشیدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز امروز در بیست و پنجمین جلسه‌ کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: دستور جلسه امروز مربوط به موضوع آسفالت بوده که قرار است در این راستا طی سال‌جاری اقدامات جدی صورت گیرد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: موضوع آسفالت و مشکلات مربوط به آن با انباشتی از نارضایتی شهروندان همراه است که با یاری خداوند امسال نواقص را حل خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: می‌خواهیم امسال دغدغه‌هایی که در خصوص آسفالت معابر داریم را رفع کنیم و نگرانی‌ها را کاهش دهیم.

رشیدی گفت: بهتر است در خصوص آسفالت سطح شهر نظارت بیشتری صورت گیرد و موضوع آسفالت مجدد به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد تا معابر شهری سامان‌دهی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: مسئله‌شناسی آسفالت از سوی مدیران شهری مطرح شود و فهرست آنها به ما ارائه داده شود تا اقداماتی در این راستا صورت گیرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: برنامه عملیاتی با ذکر اولویت‌بندی معابر مشخص برای جایگزین‌سازی با کف‌پوش مشخص از سوی معاونت عمرانی به ما ارائه داده شود.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بازنگری در قرارداد پیمانکاران آسفالت نیز در دستور کار قرار گیرد و در این راستا به مصوبه شورای اسلامی شهر عمل شود.

فریدون بابایی‌اقدم، دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه با بیان اینکه وضعیت آسفالت شهر به هیچ وجه قابل دفاع نیست، گفت: همواره کمبود در این راستا اعلام شده ولی باید نارضایتی مردم را رفع کنیم.

وی در ادامه داشت: ضعف عملکرد از سوی حوزه عمرانی در خصوص آسفالت به خوبی حس می‌شود، بهتر است این نهاد قبل از اینکه مشکلی رخ دهد موارد را بررسی کرده و راهکاری را جهت رفع نواقص چاره‌اندیشی کند.

بابایی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه لازم است مسائل مالی آسفالت حل شود، یادآور شد: از کمیته تخصیص تقاضا داریم این موضوع مهم را به‌صورت جدی پیگیری نماید.

دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، افزود: با بازدید از سایر شهرها درمی‌یابیم که وضعیت آسفالت شهر ما چندان در خور شأن کهن‌شهر اولین‌ها نبوده و این موضوع بسیار ناراحت‌کننده است.

بابایی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ضروری است، موضوع آسفالت به‌صورت ویژه با حساسیت بیشتر در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

علی نوای‌باغبان، عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه یادآور ش: موضوع آسفالت را بهتر است در این جلسه دقیق بررسی و جمع‌بندی کنیم تا پس از این مشکلات چندانی رخ ندهد.

وی در ادامه اضافه کرد: لازم است مشکلات مالی این مهم نیز مدنظر قرار گیرد و اگر مکملی نیاز است مدیران مربوطه آن را اعلام کنند تا در این خصوص به تعامل رسیده و تصمیمات جدی اتخاذ کنیم.

احد صادقی، دیگر عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه اذعان داشت: سوالاتی در خصوص آسفالت ذهن بنده را مشغول کرده، یک آنکه آیا در خصوص تقویت جریان نظارتی آسفالت، مکانیزمی وجود دارد و دوم اینکه آیا اقدامات صورت گرفته در این رابطه در محلی ثبت می‌شود یا خیر!

صادقی در ادامه‌ سخنان خود ابراز کرد: بهتر است معاونت خدمات شهری و مدیران ذی‌ربط به کارکنان خود ابلاغ کنند تا لکه‌گیری‌های آسفالت معابر را بدون کاترزنی انجام ندهند.

در بیست و پنجمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، معاونت عمرانی شهرداری و سرپرست سازمان عمران گزارشی در خصوص وضعیت آسفالت ارائه دادند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول