اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دروازه بان هوادار: می باختیم هم می‌گفتند عنایتی نمی‌خواهد مجیدی قهرمان شود/مقابل توهین تماشاگران سکوت می کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار تهران گفت: اگر پرسپولیس می خواست گل بزند، می‌توانست از وقت‌های تلف شده استفاده کند.

دروازه بان هوادار: می باختیم هم می‌گفتند عنایتی نمی‌خواهد مجیدی قهرمان شود/مقابل توهین تماشاگران سکوت می کنم

مسلم حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار شب گذشته هوادار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این بازی در کل برای پرسپولیس حساس‌تر بود. آن‌ها می‌خواستند با برد در این بازی به هفته‌های آینده امیدوار باشند تا دوباره به قهرمانی برسند.

دروازه‌بان هوادار گفت: ما هم به دنبال این بودیم شخصیتی که برای خودمان در سال اول حضور در لیگ برتر ساخته‌ایم را حفظ کنیم. الان در کنار سپاهان دومین خط دفاعی لیگ هستیم. با تمام وجود وارد زمین شدیم تا آبروداری کنیم. کادرفنی هم از ما خواسته بود دست پر از زمین خارج شویم. در دقایق آخر می‌توانستیم به گل برسیم و سه امتیاز را بگیریم اما به هرحال این اتفاق نیفتاد. 6 هفته باقی مانده و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی‌های پیش رو خوب امتیاز بگیریم و به هدف تک رقمی شدن برسیم.

حق‌شناس در مورد اینکه هوادار 8 هفته بدون باخت را پشت سر گذاشته، عنوان کرد: درست است که در سال اول لیگ برتر هستیم اما همه بازیکنان تجربه‌ای در فوتبال دارند که از آن استفاده می‌کنیم. سخت تلاش می‌کنیم و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید باید استفاده کنیم.

وی در خصوص اینکه در این هشت هفته، 6 هفته درون دروازه هوادار ایستاده و 5 کلین شیت را ثبت کرده، گفت: خداراشکر. به دنبال فرصت بودم تا به من هم بازی برسد. البته همه دروازه‌بان‌های تیم با هم رفاقت دارند و هیچ فرقی نمی‌کند چه کسی درون دروازه بایستد. همه ما یکدل هستیم و به همین خاطر توانستیم اینطور نتیجه بگیریم. با تلاش تمام اعضای تیم به این جا رسیدیم و تلاش می‌کنیم در فرصت باقی مانده تا پایان لیگ هم همینطور نتیجه بگیریم.

دروازه‌بان هوادار گفت: اینکه 5 کلین شیت داشتم برایم اتفاق خوبی است اما بایدفکرهای بزرگتری داشته باشم. تلاش می‌کنم به امیدخدا رکوردهای بهتری به دست بیاورم. هرچند همانطور که گفتم فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. امیدوارم در 6 هفته باقی مانده هم بتوانیم با همین کیفیت از دروازه تیم محافظت و رکورد کلین شیت را برای تیم حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه تا هفته نوزدهم روی نیمکت بود و آیا در آن زمان این تصور را داشت که روزی در روند خوب نتیجه گیری تیم نقش داشته باشد، عنوان کرد: حقیقتا تصورش سخت بود. هرچند در دو بازی اول فصل بازی کردم اما شاید اگر مهرداد(بشاگردی) مصدوم نمی‌شد فرصتی هم به من نمی‌رسید. به هرحال این فرصت را پیدا کردم که در موقعیت حساسی هم بود و با تیم‌های خیلی خوبی بازی داشتیم. خداراشکر که توانستم از این فرصت استفاده کنم و برای تیم مثمرثمر باشم. این مساله برایم از همه چیز مهم‌تر است.

حق‌شناس در خصوص اینکه اعضای تیم پرسپولیس معتقد بودند در بازی شب گذشته زیاد وقت‌کشی می‌کرد گفت: واقعا مصدوم بودم. از طرفی در آن صحنه‌ها به خاطر برخورد به زمین می‌افتادم و مطمئنا تا برخوردی نباشد به زمین نمی‌افتم. این حرف‌ها زده می‌شود اما در کل وقت تلف شده هم بود که داور گرفت. اگر می‌خواستند گل بزنند می‌توانستند از آن وقت‌ها استفاده کنند تا برنده شوند.

وی در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها معتقد بودند هوادار برای استقلال بازی می‌کرد، گفت: نه، این تصوراتی است که آن‌ها دارند. اگر هم ما می‌باختیم استقلالی‌ها می‌گفتند عنایتی باخته تا مجیدی قهرمان نشود! اصلا به استقلال و پرسپولیس کاری نداریم. فقط به فکر خودمان هستیم تا از فرصت‌هایی که برایمان پیش می‌آید استفاده کنیم. یک بار هم در مورد این مسائل حرف نزدیم که مثلا به خاطر استقلال بازی ‌کنیم. این تصوراتی است که وجود دارد.

دروازه‌بان هوادار در مورد درگیری‌های پایان بازی عنوان کرد: واقعا در درگیری‌ها نبودم و متوجه مسأله‌ای نشدم. حتی در بازی هم ممکن است یکسری صحنه‌ها به یادم نیاید.

وی در مورد اینکه آیا طرفداران پرسپولیس به بازیکنان هوادار توهین کردند، اظهار داشت: بله. هواداران پرسپولیس به ما فحاشی کردند و الان هم همین کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهند! اما به هر حال فوتبال همین است. دست مادرم از دنیا کوتاه شده و هیچ پاسخی بهتر از سکوت ندارم. آن‌ها هم خودشان هم خواهر و مادر دارند اما مشکلی نیست. بگذارید ناراحتی خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌ خالی کنند.

حق شناس گفت: از رضا عنایتی که به من اعتماد کرده تشکر می‌کنم. ان‌شا‌الله من در کنار سایر بازیکنان بتوانیم همین روند را‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه بدهیم و در پایان فصل رتبه خوبی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول