اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

پای جوانان روستایی به رادیو جوان باز شد

برنامه صبحگاهی «جوان ایرانی سلام» که یک هفته در میان از رادیو جوان منتشر می‌شود در هر برنامه با یک جوان روستایی گفتگو می‌‌کند.

پای جوانان روستایی به رادیو جوان باز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس «جوان ایرانی سلام» برنامه صبحگاهی رادیو جوان است که یک هفته در میان با اجرای «فاطمه صداقتی»، سردبیری «عطیه عسکری» و تهیه‌کنندگی «حسین خلیل‌نژاد» از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه تا ۸ صبح از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه می‌رود.

عطیه عسکری سردبیر جوان ایرانی سلام در گفتگو با خبرنگار فارس گفت:« این برنامه بخش‌های مختلفی دارد ولی یکی از بخش‌های مهم هم برای تیم تولید و هم شنونده‌ها، بخش گفت‌وگو با جوانان روستایی است که هر روز یک جوان روستایی، روستایش را معرفی می‌کند. یعنی با آن جوان ارتباط تلفنی گرفته می‌شود و مجری برنامه، خانم صداقتی، با او یک گپ و گفت حداقل چهار الی پنج دقیقه‌ای دارد و در این گپ و گفت آن جوان روستایش را معرفی می‌کند؛ اینکه کجا واقع شده، چقدر جمعیت دارد، جاذبه‌های روستا چییست، اگر محصول خاصی دارند آن محصولات چیست، آب و هوایش چطور است، شغل جوانان آن‌جا به چه صورت است و دغدغه‌های جوانانش چیست و چه مطالباتی دارند و فضای گفتگوی صمیمی در خلال این بحث‌ها شکل می‌گیرد.»

عسکری درباره چگونگی انتخاب جوانان روستایی برای شرکت در برنامه و محتوای حرف‌هایشان گفت:« مصاحبه شوندگان از طریق بخش‌های تعاملی برنامه مثل صفحه برنامه در اینستاگرام یا از طریق تلفن یا پیامک. به یکی از این سه صورت اسمشان و شماره تماسشان را اعلام می‌کنند و با آن‌ها تماس گرفته می‌شود. ما از روستاهای با جمعیت خیلی کم، مثلاً ۵۰_۶۰ خانوار هم داشتیم، روستاهای ۳۰۰_ ۴۰۰ خانوار، ۵۰۰ نفر جمعیت، هزار نفر جمعیت، همه این‌ها بوده است. حتی روستاهایی که تلاش کردند تا به بخش تبدیل شوند.اسم بعضی از این روستاها را نه تنها از رادیو و تلویزیون نشنیده‌ایم، بلکه در بین مردم هم ممکن است به گوش خیلی‌ها نخورده باشد. این روستاها هم جاذبه‌هایشان خیلی مغفول است، هم امکانات و استعدادهایشان و هم مطالبات و درخواست‌هایشان! اما حالا این برنامه مأمنی شده که این موارد را در آن مطرح می‌کنند.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول