اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رزمایش کمک‌های مومنانه در گلستان با قدرت ادامه پیدا می‌کند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع اقلام کمک معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار با قدرت و شوق مضاعفی در ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد.

رزمایش کمک‌های مومنانه در گلستان با قدرت ادامه پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در کلاس احکام کارکنان این نهاد با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اینکه خداوند یک سال دیگر به ما فرصت داد تا در مهمانی درگاه کریمانه‌اش حاضر شویم باید این فرصت را مغتنم شماریم که جزو مهمانانش قرار گرفته‌ایم.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان باید از فرصتی که خداوند به ما داده استفاده کنیم و در این ضیافت الهی شرکت کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: اینکه خداوند یک سال دیگر به ما فرصت داد تا در مهمانی درگاه کریمانه‌اش حاضر شویم باید این فرصت را مغتنم شماریم که جزو مهمانانش قرار گرفته‌ایم.

* در ماه مبارک باید بر معنویت درونی خود بیفزاییم/ قرآن کریم را با حضور قلب بخوانید

ملک شاهکوهی عنوان کرد: بزرگان دینی ما همواره به استفاده حداکثری از ماه مبارک رمضان توصیه کرده‌اند، ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی باید حداکثر استفاده را از این ماه برده و بر معنویت درونی خود بیفزاییم.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان به عنوان یک ضیافت الهی این فرصت را بر آدمی مهیا می‌سازد که فضیلت بندگی خداوند را بیش از هر زمان دیگری درک کند، توصیه من به شما برادران عزیزم این است که حتما روزانه قرآن کریم را با حضور قلب فرا گیرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اذعان کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع اقلام کمک معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار با قدرت و شوق مضاعفی در ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد تا بار دیگر جلوه‌ای از حماسه اطاعت و بندگی و همدلی مومنان روزه‌دار رقم بخورد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول