اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ریز هزینه‌های شهرداری در سامانه شفافیت بارگذاری شود

عضو شورای شهر خواستار به روز شدن گزارش های سامانه شفافیت شهرداری شد و گفت: گزارش ها به صورت تخصصی و جدولی ارائه شده که برای مردم قابل فهم نیست.

ریز هزینه‌های شهرداری در سامانه شفافیت  بارگذاری شود

به گزارش خبرنگار فارس، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه باید گزارش های عملکرد شهرداری در سامانه شفافیت ارائه شود، گفت: هنوز گزارش سال قبل کامل نیست، گزارش ها به صورت تخصصی و جدولی ارائه شده که برای مردم قابل فهم نیست و ریز هزینه‌هایی که مردم باید بدانند و مشخص شود که کجا هزینه شده است، در گزارش وجود ندارد که معاونت اقتصادی باید در نوع ارائه گزارش در سامانه شفافیت بازنگری کند.

عضو شورای شهر با بیان اینکه باید ضعف سامانه شفافیت جبران شود و نباید به دیگران بهانه داده شود، یادآور شد: در بخش هزینه ها و تملک دارایی سرمایه ای و مالی متوسط جذب ۳۲ درصد است. شهرداری تهران در این زمینه ۶۸ درصد عقب است و باید در فرصت باقی مانده تا تفریغ بودجه در اردیبهشت ماه، این موضوع جبران شود و شهرداری حساسیت داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول