اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بهره‌مندی 3800 دانش‌آموز مناطق محروم چهارمحال و بختیاری از «جهاد آموزشی»

دبیر جمعیت فرهنگیان جوان چهارمحال و بختیاری گفت: 3 هزار و 800 دانش‌آموز مناطق محروم که از تدریس مجازی بازمانده و در ایام تعطیلی مدارس دور از درس و تحصیل بودند، تحت پوشش طرح جهاد آموزشی قرار گرفتند.

بهره‌مندی 3800 دانش‌آموز مناطق محروم چهارمحال و بختیاری از «جهاد آموزشی»

احسان طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: قرارگاه عدالت آموزشی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) چهارمحال و بختیاری و جمعیت فرهنگیان جوان استان با حمایت بنیاد احسان کشور طرح جهاد آموزشی را اجرا کردند.

دبیر جمعیت فرهنگیان جوان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح در قالب ۱۰ جلسه دوساعته خارج از ساعت اداری مدارس برای دانش‌آموزان مناطق محروم استان همراه با ۱۱۶ معلم جهادی اجرا شد که در همین راستا ۳ هزار و۸۰۰ دانش‌آموزی که از تدریس مجازی بازمانده و در ایام تعطیلی مدارس دور از درس و تحصیل بودند تحت پوشش جهاد آموزشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: همچنین در بین این دانش‌آموزان بسته‌های کمک درسی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال توزیع و برای دانش‌آموزان کنکوری حساب کاربری ویژه جمع‌بندی، تست و تدریس کتب تخصصی به ارزش ۱۷ میلیارد ریال با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول