اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان بعد از افطار هم فعال است

سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: مراکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان علاوه بر روز در ساعات پس از افطار هم فعال بوده و آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

مرکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان بعد از افطار هم فعال است

 مریم میرزاده سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با آروزی قبولی طاعات و عبادت روزداران، اظهار داشت: در همه ایام سال نیاز به خون و فرآوردهای خونی برای بیماران نیازمند داریم و این نیاز همیشگی است.

وی با تشکر از اهداکنندگان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: هم‌استانی در این ایام ما را تنها نگذاشتند و با  همکاری خوب اهداکنندگان، خوشبختانه در تعطیلات مشکلی خاصی به لحاظ تأمین خون و فرآورده‌های خونی نداشتیم.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه روزه‌داری منافاتی خاصی با اهدای خون ندارد، گفت:  روزداران برای اهدای خون حتما سحری میل کرده باشند و ساعات اولیه روز برای اهدای خون مراجعه کنند هر چند شرایطی برای اهدای خون بعد از افطار هم فراهم شده است.

وی افزود: مرکز انتقال خون واقع در خیابان بنت‌الهدی از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ به صورت یکسره و پایگاه معتضدی واقع در بیمارستان معتضدی میدان فرودسی هر روز از ساعت ۸ تا ۱۳ پذیرا اهداکنندگان است.

وی در پایان از هم‌استانی‌ها خواست، در این ایام در خصوص تامین خون و فرآورده‌های خون مورد نیاز بیماران سازمان انتقال خون را یاری کنند.

انتهای پیام/پ

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول