اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطیعی: امسال امکانات بیشتری برای مسافران و زائران در سمنان مهیا شد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: امسال امکانات بیشتری برای خدمت‌رسانی به مسافران و زائران امام هشتم (ع) در استان سمنان مهیا شد.

مطیعی: امسال امکانات بیشتری برای مسافران و زائران در سمنان مهیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان دوشنبه‌شب در آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز ۱۴۰۱ از تمام دست‌اندرکارانی که به نحوی در میزبانی از زائران امام رضا (ع) و در ستاد خدمات سفر تلاش کردند، قدردانی کرد.

وی گفت: در سال جاری در یک نگاه، امور در حوزه خدمت‌رسانی با انسجامی مطلوب به انجام رسید که به علت حضور، مدیریت و پیگیری استاندار سمنان به‌طور شبانه‌روزی در ایام تعطیلات بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: امسال امکانات بیشتری برای خدمت‌رسانی به مسافران و زائران امام هشتم(ع) در استان سمنان مهیا شد.

مطیعی با بیان اینکه این سفرها به‌نوعی شادی اجتماعی را در کشور ایجاد می‌کند، ادامه داد:‌ مردم وقتی تلاش مسؤولان را در خدمت‌رسانی و رفع دغدغه‌ها مشاهده کنند، همراهی بیشتری خواهند داشت.
 


کاهش فوتی‌های راه‌های استان سمنان

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان هم در این مراسم گفت: از مردم و تمام دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در راستای میزبانی و خدمت‌رسانی به مسافران و زائران امام هشتم (ع) تلاش کردند، تقدیر می‌شود.

وی افزود: در جاده‌های استان در سال ۹۲ بالغ بر ۳۸ نفر فوت کردند که در سال جاری به‌رغم افزایش ۶۰ درصدی تردد مسافران، این میزان به کمتر از ۱۰ نفر رسید.

استاندار سمنان ادامه داد: همچنین در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ با تمهیدات انجام گرفته، میزان تصادفات در راه‌های استان نیز کاهش یافت.

هاشمی عنوان کرد: افزایش مدت ماندگاری مسافران و گردشگران در استان سمنان از دیگر دستاوردهای ارزنده در ایام نوروز ۱۴۰۱ است.

وی بیان کرد: بالغ بر چهار میلیون و ۵۰۰ هزار زائر امام رضا (ع) از راه‌های استان سمنان در نوروز ۱۴۰۱ عبور کردند و از خدمات بهره بردند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ۲۶۰ هزار و ۲۴۲ نفر مسافر و زائر در نوروز سال جاری در استان اسکان داشتند که رضایت‌مندی بسیار بالایی در بین مسافران وجود داشت.

هاشمی تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱، حتی یک مسافر با مباحثی همچون نبود پول در خودپردازها، گران‌فروشی و سرقت در سطح استان مواجه نبود که امری بسیار ارزشمند است.
 


تقدیر از همراهی کسبه و بازاریان

وی ضمن تقدیر از همراهی کسبه و بازاریان استان بیان کرد: وفاق، صمیمیت و همدلی که در بین تمام دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفر باعث موفقیت‌های امروز در حوزه تنظیم بازار شده است.

استاندار سمنان افزود: در ۱۶۷ غرفه در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرها، صنایع‌دستی استان در معرض نمایش قرار گرفت و ۴۳۰ گردشگر خارجی از پتانسیل‌های گردشگری توریستی استان بازدید کردند.

هاشمی اظهار کرد: بیش از یک هزار نفر بر خدمات ارائه‌شده توسط اعضای ستاد خدمات سفر استان در نوروز ۱۴۰۱ نظارت کردند.

وی ادامه داد: از کادر پزشکی و درمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود که در کنار مقابله با ویروس کرونا به مسافران نیز خدمت‌رسانی کردند، تقدیر دارم.

استاندار سمنان گفت: در نوروز ۱۴۰۱ با تمهیدات اندیشیده شده بسیاری از اثرهای تاریخی گردشگری ثبت‌شده استان به مسافران معرفی و شناسانده شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول