اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی هوادار و پرسپولیس| راهکار گل‌محمدی برای ارتباط با دستیارانش/ اعتراض سرخ‌پوشان به اتلاف وقت حریف

سرمربی پرسپولیس برای ارتباط با کادرفنی تیمش در جریان بازی با هوادار از راهکار جالبس استفاده کرد.

حاشیه بازی هوادار و پرسپولیس| راهکار گل‌محمدی برای ارتباط با دستیارانش/ اعتراض سرخ‌پوشان به اتلاف وقت حریف

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از جریان افتادن مداوم بازی در نیمه اول بازی با واکنش منفی هواداران پرسپولیس و اعتراض آنها به داور همراه شد.

* حضور یکی از طرفداران تیم هوادار در جایگاه پرسپولیسی‌ها در نیمه اول سبب درگیری لفظی طرفین شد.

* اعلام سه دقیقه وقت اضافی برای نیمه اول بار دیگر صدای اعتراض هواداران به تصمیم حمید حاج ملک را بلند کرد.

* سعید راد و محمود خوردبین همراه با رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس و محمدی محمدی، مدیر تیم امید و مشاور درویش بین دو نیمه به جایگاه ویژه آمدند. بازیگر سینمای کشورمان لحظاتی با گل محمدی هم خوش و بش کرد.

* اعلام اوت به سود تیم هوادار در دقیقه 52 با اعتراض شدید افشین پیروانی به داور چهارم همراه شد.

* استفاده طرفداران هوادار از یک طبل سبب شد ناظران و عوامل حراست به آنها دستور بدهند از این طبل استفاده نکنند.

* پس از اعلام خطای مهدی ترابی روی بازیکن هوادار در دقیقه 53، این بازیکن به تصمیم داور اعتراض کرد اما حاج ملک به او کارت زرد نشان نداد.

* یحیی گل‌محمدی برای انتقال تدابیر خود به حمید مطهری ابتدا این نکات را به مهرداد خانبان انتقال می‌داد و آنالیزور سرخ‌پوشان هم این نکات را به محمد عسگری منتقل کرد تا در نهایت او این موارد را به گوش مطهری برساند. البته در نیمه دوم یک بار عسگری خودش روی سکوها آمد تا راحت تر بتواند با سرمربی پرسپولیس ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول