اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نتیجه بررسی کمیسیون امور داخلی کشور/ سوءمدیریت مسابقه ایران و لبنان مربوط به وزارت ورزش نیست

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: بعد از مأموریت رئیس مجلس به این کمیسیون اتفاقات بازی فوتبال ایران و لبنان را بررسی کردیم که نتیجه حاکی است سوءمدیریت مربوط به وزارت ورزش نیست و بخش‌های مختلف در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

نتیجه بررسی کمیسیون امور داخلی کشور/ سوءمدیریت مسابقه ایران و لبنان مربوط به وزارت ورزش نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اتفاقات بازی فوتبال ایران و لبنان از سوی اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس مورد بحث و بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس عصر امروز (دوشنبه 15 فروردین) با حضور مسئولین بخش‌های مختلف از جمله وزیر ورزش و جوانان، نماینده وزارت کشور، نیروی انتظامی و سرپرست فدراسیون فوتبال این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره جزییات این نشست به خبرنگار فارس گفت: ناهماهنگی در بین دستگاه‌ها در برگزاری مسابقه فوتبال کاملاً مشهود است این در حالی است که بازی‌های بسیار سخت‌تری در این استادیوم برگزار شده و می‌توانستند با مدیریت بهتری رقابت‌ را در تهران برگزار کنند.

وی افزود: عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها و عدم تعامل بین آنها و همچنین فقدان اتاق کنترل و عمل باعث شد چنین مشکلاتی پیش بیاید.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: متأسفانه شاهد ناهماهنگی داخلی در برگزاری این بازی بودیم و دستگاه‌ها سعی می‌کنند اتهاماتی را به یکدیگر وارد کنند اما مقرر شد تا روز پنج شنبه همه مستندات، مکاتبات و مصوبات برای برگزاری این بازی به این کمیسیون ارسال شود تا علت حضور 23 هزار تماشاگر و نماهنگی‌های موجود در برگزاری بازی فوتبال ایران و لبنان بررسی شود؛ شاید بررسی‌های میدانی هم داشته باشیم.

جوکار در پایان گفت: موضوع استیضاح وزیر ورزش و جوانان به دلیل اتفاقات بازی ایران و لبنان مطرح نیست اما می‌خواهیم عوامل مختلف ناهماهنگی در برگزاری این بازی را بررسی کنیم؛ ضعف مدیریت کاملاً مشهود است اما این موضوع تنها به وزارت ورزش برنمی‌گردد و همه مجموعه‌های برگزار کننده را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول