اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سلیمانی: کار فولاد در آسیا آسان نیست/نکونام و شاگردانش می‌توانند ما را سرافراز کنند

پیشکسوت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: لیگ قهرمانان آسیا برای همه تیم‌ها و بازیکنانشان حساسیت خاصی دارد و یقینا کار فولاد آسان نیست.

سلیمانی: کار فولاد در آسیا آسان نیست/نکونام و شاگردانش می‌توانند ما را سرافراز کنند

میثم سلیمانی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط فولاد در آستانه آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اینکه فولاد با پیروزی در لیگ برتر راهی بازی‌های آسیایی شد از نظر انگیزشی و روحی مساله خیلی مهمی بود. فولاد نماینده ایران است و قطعا جواد نکونام و همکارانش از این موضوع آگاهی دارند. ان‌شاالله با یک نمایش خیلی خوب و جاندار، سه امتیاز بازی اول را می‌گیرند تا با قدرت بیشتری در بازی‌های بعدی حاضر شوند.

پیشکسوت فولاد در مورد اینکه امیدهای زیادی به تیم نکونام برای صعود از گروه C‌ وجود دارد، گفت: قطعا همینطور است. از جواد نکونام، کادرفنی و بازیکنان فولاد انتظار داریم که نتایج خوبی بگیرند. البته در این گروه تیم‌های خیلی خوبی حضور دارند و کار واقعا سخت است اما ان‌شاالله نماینده کشورمان بتواند با بازی‌های خوب به مرحله بعدی برود.

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند با حضور تیم‌های الغرافه قطر، آخال ترکمنستان و شباب الاهلی امارات، فولاد کار راحتی برای صعود به مرحله بعد دارد عنوان کرد: صحبت از بازی های آسیایی است. در این تورنمنت همه بازی‌ها سخت و تیم‌ها حرفه‌ای هستند. نباید بگوییم شرایط آسان است یا فلان تیم ضعیف است. نه، چنین چیزی نیست. همه تیم‌ها با قدرت ظاهر می‌شوند چون این تورنمنت برای همه تیم‌ها و بازیکنانشان حساسیت خاصی دارد.

سلیمانی تصریح کرد: همه تیم‌ها دوست دارند از گروه‌شان صعود کنند و خودشان را نشان بدهند. کیفیت لیگ قهرمانان آسیا واقعا بالا است. همه تیم‌ها در سطح خوبی قرار دارند و ازبازیکنان حرفه‌ای استفاده می‌کنند. مطمئن هستم همه با قدرت در این مسابقات شرکت می‌کنند و یقینا کار فولاد آسان نیست. هر چند که فولاد به این مسابقات رفته تا حریف سرسختی برای بقیه تیم‌ها باشد.

پیشکسوت فولاد گفت: همیشه در این تورنمنت‌ها بازی اول، بازی حساسی است. اگر در بازی اول با سه امتیاز از زمین خارج شویم قطعا در بازی‌های بعدی راحت‌تر ظاهر می‌شویم. برای تیم خوب فولاد که نماینده ایران است آرزوی موفقیت دارم. یقین دارم جواد نکونام و شاگردانش می‌توانند با عملکردی خوب از گروهشان صعود و همه ما را سرافراز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول