اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آغاز به کار سامانه بلیت فروشی گل گهر/اعلام شرایط حضور در ورزشگاه اختصاصی تیم سیرجانی

شرایط بلیت فروشی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعلام شد.

آغاز به کار سامانه بلیت فروشی گل گهر/اعلام شرایط حضور در ورزشگاه اختصاصی تیم سیرجانی

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر و شهرخودرو مشهد، فردا (سه‌شنبه 16 فروردین‌) در ورزشگاه اختصاصی تیم سیرجانی برگزار خواهد شد. با توجه به این‌که قرار است این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود، روابط‌عمومی باشگاه گل‌گهر، نکاتی را جهت اطلاع هواداران به عرض می‌رساند.

با توجه به مصوبات ستاد کرونای شهرستان، امکان فروش بلیت تنها تا سقف ظرفیت ٣٠ درصد ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر فراهم شده، لذا فرایند بلیت‌فروشى این بازى هم‌اکنون از طریق سامانه  https://ticket.ggsport.ir  آغاز شده است.

بر اساس پروتکل‌هاى مصوب، علاقه‌مندانى که نسبت به تزریق حداقل دو دوز واکسن اقدام کرده اند و از تاریخ دوم تزریق حداقل 15 روز گذشته باشد، با مراجعه به سایت می‌توانند نسبت به دریافت بلیت اقدام کنند. بلیت‌فروشی تنها به‌صورت الکترونیکی است و هوادران به هیچ وجه جهت تهیه بلیت حضوری به ورزشگاه مراجعه نکنند.

در هنگام مراجعه به ورزشگاه پرینت بلیت الکترونیکی به همراه کارت واکسیناسیون و کارت ملی، جهت تطبیق اطلاعات شخصی الزامی است. درب ورزشگاه از ساعت 18 روز سه‌شنبه به روی تماشاگران گشوده خواهد شد.

هوادارانی که اقدام به خرید بلیت می‌کنند با توجه به ثبت‌نام در سایت، به صورت خودکار به لیست کانون هواداران باشگاه اضافه‌ می‌شوند و ضمن این‌که در بازی‌های بعدی از تخفیف در خرید بلیت بهره‌مند خواهند شد، از سایر مزایای جدید حوزه هواداری گل‌گهر که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد نیز برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول