اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

گروه‌های جهادی تکیه گاهی برای بی‌پناهان/ بالغ بر 120 تعمیرات مختلف در کوه‌چنار

گروه جهادی سربازان ولایت، در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری و شعار محرومیت زدایی و تقویت کار گروهی و ترویج روحیه همدلی، ایثار و خدمت رسانی، از ابتدای فروردین سال جدید، در روستاهای سمغان و ملاانبار شهرستان کوه‌چنار، فعالیت‌های جهادی خود را آغاز کرده‌ است.

گروه‌های جهادی تکیه گاهی برای بی‌پناهان/ بالغ بر 120 تعمیرات مختلف در کوه‌چنار

به گزارش خبرگزاری فارس از کوه‌چنار، فعالیت جهادی فعالیتی است آتش‌به‌ اختیار برای اینکه غم و غصه‌های مردم عزیز را به دل بریزیم و هرکاری که از دستمان برمی‌آید برای رفاه حالشان و زندگی‌شان انجام دهیم.

فعالیت جهادی عشق و ایثار می‌خواهد و نیازمند دلهایی است که برای طبقه محروم و آبادانی دیار محرومان می‌تپد.

شهرستان کوهچنار نیز مانند نقاط دیگر استان فارس، مزین به فعالیت گروه‌های جهادی است و یکی از این گروه‌ها، گروه جهادی سربازان ولایت است، جوانانی از جنس خدمت و صداقت.

حسن کریمی مسؤول این گروه جهادی از ابتدای فعالیت‌شان می‌گوید: فعالیت‌ خود را به‌ طور رسمی و با ثبت گروه از سال گذشته آغاز کردیم و در همین مدت کوتاه به لطف خدا و همت دوستان جهادی و کمک خیرین شهرستان توانسته‌ایم بیش از صد و بیست مورد تعمیرات منازل، گچ کاری، پلاستر، احداث یا کمک به ساخت سرویس بهداشتی و حمام و دیوارکشی، حفر چاه حمام و سرویس، لوله کشی آب منازل، ایزوگام و کاشی کاری و... انجام دهیم.

وی در ادامه به دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط این گروه پرتلاش جهادی اشاره می‌کند و می‌گوید: همچنین توفیق تامین هزینه مداوای بیماران و جراحی عمل بیماران، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و در چندین مورد کمک هزینه ثبت نام دانش آموزان پشت کنکوری در موسسات آموزشی، بهداشت و درمان و تامین بیش از ده هزار ماسک در ایام شیوع کرونا و توزیع بین اهالی همچنین پخت و توزیع نذری در مناسبت‌ها در روستاهای مذکور را نیز در یک‌سال گذشته داشته‌ایم.
 


کریمی اضافه کرد: گروه جهادی سربازان ولایت همچنین با سایر گروه‌های جهادی شهرستان از جمله منتظران ظهور و فاطمیون و گروه جهادی رسانه روشنگری در تعامل و تبادل نظر بوده و تجربیات این گروه‌ها را نیز مدنظر قرار داده است.

وی از کمبودها گفت و افزود: در اجرای برنامه‌های جهادی‌مان، کمبودها و هزینه‌های جاری را از درآمد شخصی و دوستان و اهالی و خیرین تامین کرده‌ایم، هرچند که انتظار داریم ادارات یا فرمانداری با ما همکاری داشته و از کارگاه‌های شن و ماسه امکانات و مصالح ساختمانی در اختیار گروه قرار دهند و ما نیز سعی می‌کنیم بخشی از هزینه‌ها را جبران کنیم.

این گروه جهادی، یکی از چند گروه فعال در سطح شهرستان نوپای کوه‌چنار است که انتظار می‌رود با توجه به همت والای جوانان عضو این گروه، توجه بیشتری به فعالیت‌های جهادی این‌گروه‌ها شود و مسؤولان این شهرستان نوپا نیز جهادی وارد میدان خدمت شده و در رفع مشکلات پابه‌پای جهادگران جوان و با انگیزه شهرستان گام بردارند.

انتهای پیام/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول