اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

طهرانچی: لزوم تعامل نزدیک اساتید با دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد گفت: از اساتید و مدیران گروه انتظار می‌رود با دانشجویان تعامل نزدیک داشته باشند.

طهرانچی: لزوم تعامل نزدیک اساتید با دانشجویان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز حضوری شدن فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها، ظهر امروز با حضور در دانشکده‌های «علوم و فناوری‌های همگرا» و «مدیریت و اقتصاد» دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، از روند حضوری شدن کلاس‌های آموزشی بازدید و از نزدیک با دانشجویان و اساتید گفت‌وگو کرد.

وی ضمن خیرمقدم به اساتید و دانشجویان، از همکاری و مساعدت اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری غیرحضوری کلاس‌ها در همه‌گیری کرونا قدردانی کرد و افزود: غیرحضوری شدن فعالیت‌های آموزشی دانشگاه بی‌تردید نقایصی به همراه داشته که انتظار می‌رود دانشجویان و اساتید در رفع نقایص به وجود آمده بکوشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: پس از دو سال وقفه حضور دانشجویان در محیط دانشگاه، از مدیران گروه و اساتید انتظار می‌رود که در بین دانشجویان حضور یافته و در تعامل نزدیک با دانشجویان، به تربیت و آموزش آنها بپردازند.

 طهرانچی در گفت‌وگو با مدیران گروه‌های آموزشی مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات، از آنها خواست مدلی مشابه مدل رشته‌های علوم پزشکی طراحی کنند که دانشجویان مدیریت و اقتصاد نیز مانند دانشجویان پرستاری و علوم پزشکی که آموزش‌های عملی خود را در بیمارستان‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه می‌گذرانند، دانشجویان دیگر رشته‌ها نیز بتوانند از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای آموزش‌های مهارتی و کاربردی بهره‌مند شوند. 

وی همچنین از مدیران گروه‌های مدیریت و اقتصاد خواست به منظور ورود شبکه دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه بازرگانی و فعالیت واحدهای این دانشگاه در مناطق آزاد، مدلی طراحی و تدوین کنند.

طهرانچی در ادامه پیشنهاد داد دانشجویان رشته مدیریت گردشگری و هتلداری دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور در مجموعه هتل‌ها و مهانسراهای دانشگاه آزاد اسلامی دوره‌های عملی و کاربردی بگذرانند.

لازم به ذکر است، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، جمشید صباغ‌زاده قائم مقام رئیس دانشگاه در واحد علوم و تحقیقات، برخی معاونان و مدیران این واحد دانشگاهی نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول