اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

داداش‌پور: دانشگاه‌ها با تمام ظرفیت به دنبال تحقق نام سال باشند

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت : سازمان امور دانشجویان کشور در تحقق برنامه های دانشجویی با تمام ظرفیت اقدام خواهد کرد.

داداش‌پور: دانشگاه‌ها با تمام ظرفیت به دنبال تحقق نام سال باشند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در نخستین جلسه شورای معاونین در سال جدید ضمن تبریک سال جدید و تقارن ایام نوروز با بهار قرآن، از مدیران سازمان امور دانشجویان خواست با تمام ظرفیت در تحقق اهداف و برنامه های امور دانشجویی گام بردارند و با حضوری شدن دانشگاه‌ها پس از دو سال از آغاز ویروس کرونا، مانع از بروز هرگونه خلائی گردند.

داداش پور در ادامه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کردند و از معاونان و مدیران سازمان و همچنین معاونان دانشجویی دانشگاه ها خواست در تحقق این شعار در دانشگاه‌ها برنامه ریزی کرده و با استفاده از توان و ظرفیت دانشجویان و نخبگان دانشگاهی، در این مهم گام های بلندی بردارند و الگویی برای سایر دستگاه‌ها باشند.
وی در پایان با اشاره به برنامه های ارائه شده از سوی وزیر علوم در مجلس شورای اسلامی، از مدیران سازمان امور دانشجویان و معاونان دانشجویی دانشگاه ها در خواست کرد اهتمام جدی در عملیاتی کردن آن برنامه ها داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول