اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده پارلمان لبنان: دشمن توان مقابله با مقاومت را ندارد

یک نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد که دشمن به دلیل آنکه توانایی مقابله با مقاومت در عرصه نظامی و امنیتی را نداشت، به محاصره لبنان روی آورد.

نماینده پارلمان لبنان: دشمن توان مقابله با مقاومت را ندارد

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون بعلبک الهرمل گفت که محاصره لبنان به دلیل ناتوانی دشمن در مقابله نظامی و امنیتی با مقاومت بوده است.

وی گفت:«دشمن در زمینه نظامی و امنیتی توان مقابله با مقاومت را نداشت و به همین دلیل به محاصره کشور ما، در تنگنا قرار دادن ملت ما در عرصه اقتصادی و ممانعت لبنان از استخراج نفت و گاز روی آورد.»

وی افزود که با این حال حزب‌الله همواره در کنار مردم بوده و برای تأمین سوخت، دارو، مواد غذایی و غیره و مبارزه با کرونا تلاش کرده است.

بنابر گزارش شبکه المنار، این عضو پارلمان لبنان درباره مشارکت در انتخابات پارلمانی نیز گفت: ما با شعار «می‌مانیم، حمایت می‌کنیم و می‌سازیم» در انتخابات شرکت خواهیم کرد، ما در حوزه مقاومت از کشور و ملت خود حمایت کردیم، صبر و پایداری کردیم و مقاومت را توسعه دادیم، تصمیم مقاومت، تصمیم ملت بوده و هست و این مقاومت بود که سرزمینمان را از اشغالگری اسرائیل و تروریست‌های تکفیری‌ها آزاد کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول