اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حال و هوای تهران رمضانی شد

تهران در نخستین روز از ماه مبارک رمضان، با اکران سازه‌های فرهنگی متناسب با این ماه، آماده حضور در میهمانی خدا شده است.

حال و هوای تهران رمضانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس،  رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران  با بیان اینکه سازمان زیباسازی تلاش کرده است فضای شهر را مهیای آغاز این ماه مبارک کند، گفت: تمامی سازه‌های فرهنگی شهر تهران، به اکران طرح‌های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان اختصاص پیدا کرده است.

وی یادآور شد: فراخوان اجرای این سازه‌ها قبل از شروع سال 1401 منتشر شده و هنرمندان زیادی طرح‌های خود را ارسال کرده‌اند. آنچه در سطح شهر مشاهده می‌کنید، آثار برگزیده‌ای هستند که پس از داوری انتخاب شده‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه مناطق 22گانه شهرداری تهران نیز موظف هستند طرح‌های فرهنگی مربوط به خودشان را جداگانه در مناطق خود اکران کنند، افزود: تمامی آثار منتخب شهری و منطقه‌ای در مناطق 22گانه شهرداری تهران به اکران این طرح‌ها اختصاص یافته ‌است.

 

صیادی با اشاره به مراسم‌های مربوط به دهه سوم ماه مبارک رمضان، از آمادگی این سازمان برای عید فطر و روز قدس خبر داد و تاکید کرد: برای روز قدس و عید فطر اکران‌های خاص و گسترده‌ای در نظر گرفته شده است و بنا داریم با برنامه‌های ویژه‌تری این ایام را گرامی بداریم.

وی همچنین پخش تیزرهای مناسبتی ماه رمضان بر روی تلویزیون‌های شهری، طراحی، ساخت و نصب المانهاى نوری با طرح‌های متناسب با این ماه و ایام لیالی قدر، روشنایی تمامی المان‌های نوری سطح شهر به مناسبت جشن رمضان و عید سعید فطر را از جمله دیگر اقدامات سازمان زیباسازی همزمان با ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول