اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

برگزاری جشنواره لبخند دل‌ها در شرق تهران

شهردار منطقه۱۳ تهران از برگزاری جشنواره لبخند دل ها به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.

برگزاری جشنواره لبخند دل‌ها در شرق تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدهادی علی احمدی ، شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه شبهای ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا با ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان فرهنگ سازی کرده و زمینه گسترش رفتارهای حسنه را مهیا نماییم ، افزود : در این راستا، جشنواره ای با عنوان لبخند دل ها به مدت ۳۰ شب از ۱۶ فروردین ماه ،بعد از اذان مغرب و عشاء  آغاز می شود و تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.  

وی ادامه داد: در این جشنواره که از سوی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی تدارک دیده شده است، غرفه های مختلفی شامل قرآن بخوانیم جایزه بگیریم، کتب مذهبی، پرسش و پاسخ دینی، افطاری ساده، رادیو قرآن و ورزش، قرآن و کودک ،سلامت ، عفاف و حجاب ، اماکن گردشگری مذهبی و..‌. در شب های ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان خواهد بود.

شهردار منطقه۱۳ به آئین غبارروبی مساجد منطقه۱۳ به عنوان یکی از سنت‌های شایسته تکریم در فرهنگ دینی اشاره کرد و افزود: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان،  مساجد محدوده برای میزبانی از روزه داران و نمازگزاران، غباروبی و عطر افشانی شدند.

وی اضافه کرد: فضاسازی و آراسته‌سازی محیط داخلی و بیرونی مساجد، نظافت و شست‌وشوی آنها از جمله فعالیت‌های آیین غبارروبی مساجد به مناسبت فرا رسیدن ماه مهمانی خدا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول