اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

قبول وعده دولت برای تامین 2500 دستگاه اتوبوس پایتخت سنگین است

عضو شورای شهر قول تامین 2500 دستگاه اتوبوس برای پایتخت را از سوی دولت وعده سنگینی دانست و افزود: بخصوص تامین 900 دستگاهی که دولت قول داده است از طریق تهاتر تامین کند.

قبول وعده دولت برای  تامین 2500 دستگاه اتوبوس پایتخت سنگین است

به گزارش خبرنگار فارس، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران پس از پایان جلسه علنی امروز شورای شهر  در جمع خبرنگاران در واکنش به اعلام تحقق 93 درصدی بودجه سال 1400  از سوی شهردار تهران گفت: درباره تحقق این عدد از بودجه اصلاحی 37 هزار میلیاردی را ما امروز صبح در جریان قرار گرفتیم.

وی درخصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیز گفت: دولت قول داده که تامین  3 هزار دستگاه  را  حمایت می کند، اما وعده سنگینی است، بخصوص تامین 900 دستگاهی که دولت قول داده است از طریق تهاتر تامین کند.

امانی با بیان اینکه در تامین حمل و نقل عمومی 80 درصد سهم دولت و 12.5 درصد سهم شهرداری است، ابراز داشت: به غیر از  900 دستگاهی که  از طریق فایناس نفت قول تامین داده اند، هزار  دستگاه هم در شهر تهران وجود دارد که نیاز به بازسازی دارد، اما تامین  2 هزار 500 دستگاهی که از سوی دولت  وعده داده شده است را در طول یکسال بعید می دانم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول