اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نوازی: بازی سختی پیش رو داریم/ می‌خواهیم با دست پر به اراک برگردیم

مربی تیم آلومینیوم اراک در صحبت‌های پیش از بازی با فجر سپاسی در مشهد گفت: می خواهیم با دست پر به اراک برگردیم.

نوازی: بازی سختی پیش رو داریم/ می‌خواهیم با دست پر به اراک برگردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد نوازی مربی تیم آلومینیوم اراک در صحبت‌های پیش از بازی با فجر سپاسی در مشهد گفت:کار خیلی سختی پیش رو داریم. چون با تیمی بازی دایم که تیمی زخم خورده است و بازی با اینگونه تیم ها که نتایج قابل قبولی نگرفته بودند و جدیدا به کادر فنی آنها هم اضافه شده سخت است، اما با توجه به آنالیزی که از این تیم داشته ایم و نکاتی که در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده ایم، آماده این مسابقه هستیم.

وی افزود: بعد از پیروزی مقابل تراکتور و در تعطیلات توانستیم تمرینات خیلی خوبی را از نظر آمادگی جسمانی داشته باشیم. فکر می کنم بتوانیم مزد این چند روز تمرینات خوب را با گرفتن سه امتیاز بازی بگیریم و دست پر به اراک برگردیم. رسیدن به این موضوع نیازمند این است که همگی دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

نوازی در پاسخ به این که چقدر امیدوار به کسب 3 امتیاز بازی است، خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که این تیم را به جایگاه اصلی اش و جایگاه خیلی خوبی که داشت برگردانیم. این تیم از لحاظ روحی و روانی مشکل داشت و در این مدت به روند خوب خود بازگشته است.

وی با اشاره به این که هر ۲ تیم در مشهد مهمان هستند، افزود: فکر می کنم این شرایط بیشتر به نفع ما خواهد بود تا فجرسپاسی. اگر شرایط تیم ما به لحاظ روحی و روانی مناسب باشد، می توانیم بازی قابل قبولی را ارائه کنیم و امیدواریم آن چیزی که کادرفنی از بازیکنان درخواست کرده در زمین پیاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول