اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جزئیات درگیری و مصدومیت مأموران پلیس در خرمشهر/ فرد مهاجم دستگیر شد

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری عامل اخلال در نظم عمومی توسط ماموران پلیس خبر داد.

جزئیات درگیری و مصدومیت مأموران پلیس در خرمشهر/ فرد مهاجم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری عامل اخلال در نظم عمومی توسط ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی در تشریح این خبر گفت: مورخ یازدهم ماه جاری در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران کلانتری ۱۳ حین گشت‌زنی به 2 دستگاه موتورسیکلت پارک شده کنار دکه فلافل فروشی مشکوک و از طریق سامانه اقدام به بررسی سوابق موتورسیکلت‌های مذکور کردند.

وی افزود: پس از بررسی مشخص شد یکی از موتورسیکلت‌ها سابقه سرقت دارد که به همین دلیل ماموران پلیس جهت دستگیری سارق و انتقال وسیله نقلیه به مقر پلیس وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: در حین انتقال متهم و موتورسیکلت یکی از اقوام متهم، با چوب و بطری شیشه‌ای به سمت ماموران پلیس حمله ور شد و ضمن جرح 2 نفر از همکاران به خودروی سازمانی خسارت وارد کرد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از اخطارهای مکرر با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، فرد مهاجم را از ناحیه پا مورد هدف قرار می دهد و سپس به مرکز درمانی اعزام می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول