اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تمهیدات پلیس تهران در ماه مبارک رمضان/استقرار تیم های گشتی پلیس راهور و یگان امداد

رئیس پلیس پایتخت گفت: تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی برای برقراری امنیت و آرامش و انضباط در ماه مبارک رمضان اندیشیده شده و گشت‌های پلیس در سطح شهر مستقر خواهند بود.

تمهیدات پلیس تهران در ماه مبارک رمضان/استقرار تیم های گشتی پلیس راهور و یگان امداد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان و بیان اینکه باید همه تلاش کنیم که از فیوضات و برکات معنوی این ماه عظیم و عزیز استفاده کنیم، اظهار داشت: در ضیافت و مهمانی ماه رمضان سفره رحمت و مغفرت خداوند متعال گسترده است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماهی است که بنا بر روایات وارده از معصومین گرانقدر ما اول آن رحمت، میانه آن مغفرت و پایان آن رهایی از آتش جهنم است که انشاالله مشمول رحمت، غفران و لطف بیکران خداوند متعال باشیم .

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حسینه چهارده معصوم علیهم السلام میزبان عاشقان و مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت با حضور مداحان سرشناس کشوری از جمله حاج محمد رضا طاهری و حسین طاهری است، بیان داشت : در ماه رمضان نیز در حسینیه چهارده معصوم علیهم السلام ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ میزبان مهمانان ضیافت رمضان خواهیم بود .

وی افزود:مراسم مناجات ماه رمضان از شب اول ماه مبارک رمضان از ساعت 24 تا یک بامداد با سخنرانی آقایان عالی، مهدی شریف و مصطفی کرمی و حسن آبادی و دکتر قنبری برگزار می‌شود. 

سردار رحیمی با اشاره به پخش زنده این مراسم از شبکه دو سیما، گفت: همه تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی برای برقراری امنیت و آرامش و انضباط در برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان برای شهروندان گرانقدر پایتخت اندیشیده شده است و گشت های راهور و پیشگیری و یگان امداد در سطح شهر و محل های برگزاری مراسم مذهبی مستقر خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول