اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پایبندی ملت ایران به ارزش‌های «انقلاب اسلامی» دشمن را به افول کشانده است

ائمه جمعه کرمان در خطبه‌های این هفته تأکید کردند: ملت ایران پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی مانده‌اند و دشمنان روز‌به‌روز رو به افول می‌روند.

پایبندی ملت ایران به ارزش‌های «انقلاب اسلامی» دشمن را به افول کشانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر انار اظهار کرد: دوازدهم فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران است و ملت بزرگ ایران در این روز رسماً به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند و در طول این چهل و سه سال هم با حضور در راهپیمایی‌ها، انتخابات، تشییع پیکر شهدا، پیکر مطهر حضرت امام(ه) و سردار دل‌ها بارها به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند.

وی گفت: ایستادگی ایرانیان مقابل دو ابرقدرت  شرق و غرب و خنثی کردن صدها توطئه و فتنه، گذراندن جنگ هشت‌ساله و واگذار نکردن حتی یک میلی‌متر از خاک وطن به دشمن پایان استبداد پادشاهی و افول آمریکا از رخدادهای قرن چهاردهم بود.

امام جمعه شهر انار خاطرنشان کرد: ایران در قرن چهاردهم  صدمه‌ها و رنج‌ها کشید ولی به لطف الهی قامتش استوار است و امنیت و استقلال، رشد علمی و فناوری و پیشرفت‌های عمرانی بزرگ‌ترین ره‌توشه ملت ایران برای قرن پانزدهم خواهد بود.

حجت‌الاسلام منتظری به بحث تولید ملی اشاره کرد و افزود: باید در گفتمان‌سازی از تولید به‌عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی تلاش و کوشش شود.

همچنین امروز حجت‌الاسلام سیدعباس کاظمی امام جمعه موقت کوهبنان اظهار کرد:  مردم در روز ۱۲ فروردین به حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خاتمه دادند و بعد از گذشت ۴۳ سال مردم  ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کوتاه نیامدند.

 وی تصریح کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم باید از لحظه‌لحظه این ماه خصوصا شب‌های قدر بیشترین بهره‌ها را ببریم تا مورد رحمت و بخشش خداوند قرار بگیریم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول