اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهامی:دیدار با فولاد از استقلال و پرسپولیس سخت تر است/کره را می بردیم به خواب خرگوشی می رفتیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: فردا با تیمی با انضباط و باشخصیت بازی داریم که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، مستحق ترین تیم از لحاظ کیفی بود.

الهامی:دیدار با فولاد از استقلال و پرسپولیس سخت تر است/کره را می بردیم به خواب خرگوشی می رفتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت: سال نو و روز جمهوری اسلامی، روز برافراشته شدن تمام اقتدار ملت و روز طبیعت را تبریک می‌کنم. واقعا خوشحالم اول سال با تیمی بازی می‌کنیم که با انضباط و با شخصیت است و از لحاظ ساختار تیمی، جز تیم های خوب کشور است. 

ساکت الهامی در ادامه گفت: برای جواد نکونام و تیم خوبش در جام باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت دارم. در فصل گذشته، مستحق ترین تیم از لحاظ کیفی در آسیا بودند که به حقشان نرسیدند.

وی همچنین اضافه کرد: جواد نکونام با تجربه‌ای که کسب کرده قطعا در این فصل لیگ قهرمانان موفق خواهد شد. حسن نکونام این است که نسبت به فوتبالی که ارائه می‌دهد تمام ابزار و داشته‌هایی که باید انجام دهد را اجرا می کند.

سرمربی نساجی اظهار کرد: ماهم یک تیم خوبی هستیم و به شخصیتی که می خواستیم رسیدیم. باتوجه به اینکه امسال سهمیه آسیا برای فصل بعد نداریم باید تلاش کنیم فوتبالی که لایق مردم مازندران و همه طرفدارانمان باشد. خیلی خوب می شد بازی فردا که بازی اول سال است، با هواداران‌مان برگزار می شد که این هم از اتفاقات نادر فوتبال ماست.

الهامی در ادامه گفت: ما زمین نداشتیم اما به لطف امام رضا (ع) و مسئولان مشهد برای تمرین صاحب زمین شدیم اما هوادارانمان را نداریم و فشنگ برای اسلحه‌مان نداریم اما بازیکنانم فردا بازی خوبی خواهند کرد. 

وی ادامه داد: هرتیمی فردا کمتر اشتباه کند، برنده می‌شود. تیم فولاد از کمترین فرصت بیشترین بهره را می‌برد. فردا یک بازی خوب و تاکتیکی اگر باشد می تواند برای هردوتیم‌ مثمر ثمر باشد چون بعد از بازی ما، به جام باشگاه‌های آسیا می روند.

الهامی درباره محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: محروم و مصدوم زیاد داریم اما همیشه گفته‌ام اگر نساجی ۱۱ نفر هم باشد باید برای بردن بازی کند. می‌دانیم بردن فولاد، سخت تر از بردن استقلال و پرسپولیس و سپاهان است چون سرمربی باهوشی دارد. یکی از تیم‌هایی که خودم طرفدار تیمش هستم، فولاد است چون بازی خوبی ارائه می‌دهد. 

سرمربی نساجی درخصوص ترجیحش درباره قرعه‌کشی جام جهانی گفت: اگر دنبال این باشیم بخت و اقبال قرعه کشی را به نفع ما رقم بزند، این خوب نیست. ما باید از فردای قرعه‌کشی استراتژی خود را برای جام جهانی مشخص کنیم. 

وی افزود: در بازی با کره تیم ملی باید بهتر بازی می‌کرد اما می‌توان گفت ایران در جام جهانی طوری بازی خواهد کرد که مقابل کره بازی کرد. این نشان می‌دهد که باید روی تیم ملی خیلی کار کنیم و اقای اسکوچیچ دراین باره تسلط بیشتری دارند. 

الهامی همچنین یادآورشد: در جام جهانی باید فوتبالی را بازی کنیم که رقبا به ما تحمیل می‌کنند و از عراق و کامبوج و سوریه و امارات خبری نیست. بازی با کره خیلی چیزها را به ما نشان داد و درسهای خوبی از این بازی میشود گرفت. اگر بازی را مقابل کره می‌بردیم به خواب خرگوشی می رفتیم. 

وی ادامه داد: کی روش هشت سال به آن نحو بازی کرد و ابزارش را کم کم برای خودش مهیا کرد. تیم ملی هم باید نسبت به نوع بازی باید ابزارهایش را برای خودش فراهم کند.

سرمربی نساجی درباره ادامه کار با اسکوچیچ در جام جهانی گفت: من در جایگاهی نیستم که در این‌باره صحبت کنم. قطعا فدراسیون برنامه‌هایی را دارد و افرادی که انتخاب می‌کنند باید آبروداری کنند. فرقی هم ندارد ایرانی یا خارجی باشد همگی باید از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم چون باعث نشاط اجتماعی می شود. فوتبال و کشتی شادی را برای کشور به ارمغان می آورند.

وی ادامه داد: اما نظر من این است درباره نفرات باید تجدیدنظر شود. شاید مربیان تیم ملی به این مساله اعتقاد نداشته باشند. فکر می کنم نفراتی با تجربه بازی بین المللی و جام جهانی داشته باشند تا حواشی تیم ملی را جمع و جور کنند. مثلا اگر درباره قضیه مهدی طارمی، فردی مثل جواد نکونام یا مسعود شجاعی در تیم ملی بودند، آن حاشیه بوجود نمی آمد. من قصد اینکه بگویم چه کسی باشد یا نباشد ندارم. ممکن است بازیکن بزرگ بازی نکند اما می‌تواند تیم را جمع کند مثلا رختکن تیم ملی زمان کی روش دست مسعود شجاعی بود. هرکس رختکن را کنترل کند پنجاه درصد راه را رفته است.
الهامی درباره نتایج نساجی تااین هفته گفت: ما به آنچه می خواستیم بیشتر هم کسب کرده‌ایم. هنوز هفت هفته هم مانده است و مطمئنم شرایط تیم ما روز به روز بهتر می‌شود. البته کیفیت بازی ما از آن امتیازی کسب کردیم بالاتر بود و مستحق بیشتر بودیم. 

وی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم غلو کنم اما اگر آنچه مستحق بودیم می‌گرفتیم خیلی بالاتر بودیم اماهنوز هم دیر شده و مطمئنم تیمم از این جایگاه بالاتر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول