اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

همکاری و هم آفرینی سپاه و پلیس مثال زدنی و مایه مباهات است

فرمانده انتظامی پایتخت در دیدار با فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: به کوری چشم دشمنان امروز همکاری و هم آفرینی سپاه و پلیس مثال زدنی و مایه مباهات و افتخار است.

همکاری و هم آفرینی سپاه و پلیس مثال زدنی و مایه مباهات است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان امروز همکاری و هم آفرینی سپاه و پلیس مثال زدنی و مایه مباهات و افتخار همه دوستداران اسلام و انقلاب است.

 سردار حسین رحیمی در دیدار با سردار سرتیپ حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله با تبریک اعطا درجه سرتیپی به سردار حسن زاده ، بیان داشت: همچون گذشته ارتقا روابط برادرانه و نزدیک بین سپاه و پلیس را در راستای خدمت بیش از پیش به مردم گرانقدرمان تقویت خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه سربازی مقام معظم رهبری و خدمتگزاری به مرم بزرگترین مدال افتخار برای ما می‌باشد افزود: هم افزایی و همکاری بیش از پیش پلیس و سپاه می تواند زمینه ارتقا و ثبات و پایداری امنیت و آرامش را به همراه داشته باشد.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه برادری و همکاری پلیس و سپاه خار چشم دشمنان است، عنوان داشت: به کوری چشم دشمنان امروز همکاری و هم آفرینی سپاه و پلیس مثال زدنی و مایه مباهات و افتخار همه دوستداران اسلام و انقلاب است.

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: سپاه پاسداران امروز مایه مباهات اسلام و انقلاب است و پیشرفت های سپاه در عرصه های مختلف نظامی و علمی و فن آوری و اجتماعی افتخار آفرین است.

سردار رحیمی گفت: امروز به یمن تلاش ها و مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی آرامش و امنیت مطلوبی در کشور و در پایتخت کشور غزیزمان حکمفرما است .

در این جلسه سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تبریک سال جدید، از تلاش ها و ابتکارات سردار رحیمی در استقرار امنیت و آرامش پایتخت، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول