اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

بازنشر/ افتتاح تلویزیون گردشگری در اردیبهشت‌ 1401/ بررسی موضوعات حوزه گردشگری به صورت چالشی

مدیرعامل تلویزیون گردشگری گفت: در حال حاضر تلویزیون گردشگری، پخش آزمایشی خود را ادامه می‌دهد اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این تلویزیون 10 اردیبهشت ماه 1401 به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

بازنشر/ افتتاح تلویزیون گردشگری در اردیبهشت‌ 1401/ بررسی موضوعات حوزه گردشگری به صورت چالشی

غلامرضا بختیاری مدیرعامل تلویزیون گردشگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص راه‌اندازی تلویزیون گردشگری، گفت: کار تحقیقاتی و تأمین مالی این پلتفرم از ۷ سال پیش آغاز شد و ما به دلیل ضعف رسانه در صنعت گردشگری تصمیم گرفتیم تا یک تلویزیون انحصاری در این زمینه راه‌اندازی کنیم. وی افزود: خوشبختانه سال گذشته مراحل اولیه طی شد، امسال مجوز ساترا را دریافت کردیم و سال آینده هم شاهد افتتاح رسمی این تلویزیون خواهیم بود.

مدیرعامل تلویزیون گردشگری با بیان اینکه استقبال خوبی از این پلتفرم در نمایشگاه گردشگری صورت گرفت، گفت:‌ معاون گردشگری نگاه مثبتی به این کار داشت چرا که از بدنه صنعت گردشگری است، بنابراین هم این صنعت را به خوبی درک می‌کند و هم تعامل خوبی با رسانه‌ها دارد.

وی ادامه داد: در این تلویزیون شاخه‌های مختلف گردشگری همچون گردشگری سلامت، گردشگری تجربه‌گرا، گردشگری کودک، گردشگری غذایی و ... پوشش داده خواهد شد.

بختیاری با بیان اینکه در این تلویزیون شاهد مستندهای گردشگری خواهیم بود، گفت: بخش دیگری از این تلویزیون به اخبار گردشگری اختصاص دارد که به صورت چالشی موضوعات این حوزه را مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر بخواهیم برای مخاطب قابل درک باشد‌، باید بگوییم چیزی شبیه به برنامه نود در حوزه گردشگری است.

مدیرعامل تلویزیون گردشگری با تأکید بر اینکه صنعت گردشگری از جهت رسانه مهجور بوده است، گفت: تا این لحظه دو نمایندگی به استان‌های گیلان و لرستان داده‌ایم اما مراکز تولید محتوا در سایر استان‌ها هم می‌توانند نمایندگی دریافت کنند، ضمن اینکه ما ۷ دفتر در خارج از کشور داریم.

بختیاری وجه تمایز تلویزیون گردشگری با سایر پلتفرم‌ها در این حوزه را تعامل با مخاطب عنوان کرد و گفت:‌ مخاطبان این تلویزیون به زودی از امکانات آن همچون تسهیلات سفر استفاده خواهند کرد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر تلویزیون گردشگری پخش آزمایشی خود را ادامه می‌دهد اما  بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این تلویزیون ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت رسمی افتتاح می‌شود. انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول