اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

احیای کمیته اقتصاد دانش بنیان در استانداری فارس

استاندار فارس در جمع مسئولین پارک علم و فناوری استان فارس و شرکت های دانش بنیان از احیای کمیته اقتصاد دانش بنیان در استانداری خبر داد.

احیای کمیته اقتصاد دانش بنیان در استانداری فارس

محمدهادی ایمانیه ضمن بازدید از پارک علم و فناوری استان، در جمع شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: کمیته ای برای حل مشکل زمین و فضای فیزیکی پارک با حضور شهردار شیراز، شرکت شهرک های صنعتی، سازمان صمت، جهادکشاورزی و... تشکیل شود.

 نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه در اطراف منطقه ویژه اقتصادی می توان محلی به عنوان شعبه دوم پارک علم و فناوری احداث کرد، گفت: زمین دیگری در نزدیکی شهر شیراز را نیز می توان به این موضوع اختصاص داد؛ همچنین از ظرفیت دانشگاه ها نیز می توان استفاده کرد.
 
استاندار فارس راه اندازی دفتر شرکت های دانش بنیان را لازمه پیشرفت این عرصه دانست و گفت: با راه اندازی این دفاتر، ارتباط بین نیاز های مختلف جامعه و توانمندی های متنوع شرکت های دانش بنیان شکل خواهد گرفت و شاهد توسعه در بخش دانش بنیان ها خواهیم بود. 
 
وی ضمن توجه به رهنمود های رهبر انقلاب مبنی بر توجه به شرکت های دانش بنیان تاکید کرد که تا پایان سال جاری باید تعداد شرکت های دانش بنیان ها حداقل دو برابر شود.
 
ایمانیه ظرفیت بی‌نظیر و پتانسیل خوب استان فارس را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در اولین جلسه شورای اداری استان، پیشنهادات مدیران ادارات در راستای رشد شرکت های دانش بنیان جمع آوری خواهد شد و به صورت پایلوت سه مدیرکل، کار ایجاد و توسعه دانش بنیان را آغاز خواهند کرد.
 
نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: باید کلاس آموزشی، توجیهی مدیران و کارشناسان در راستای آشنایی با اصول اولیه دانش بنیان برگزار شود تا بتوان در این زمینه گام های خوبی برداشت.
 
استاندار فارس در پایان سخنان خود بر استفاده بهینه از فضای تازه ساخت پارک علم و فناوری استان فارس تاکید کرد.
 
استاندار فارس در این بازدید از محصولات و دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در حوزه های زیستی ، قطعه سازی، باتری، دندانپزشکی و تجهیزات پزشکی بازدید و با مدیران آن ها به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول