اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وعده معاون رئیس جمهور برای ایجاد مجموعه فرهنگی در گلزار شهدای «ریوش»

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر ریوش به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و در خصوص کمک به ایجاد زیرساخت‌ها و ساخت مجموعه فرهنگی قول پیگیری و مساعدت داد.

وعده معاون رئیس جمهور برای ایجاد مجموعه فرهنگی در گلزار شهدای «ریوش»

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در دومین روز حضور در شهرستان کوهسرخ با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر ریوش با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ سه شهید گمنام مدفون شده ادای احترام کرد.

محمد امین شهردار ریوش در این بازدید گفت: ١۶ سال قبل پیکر این سه شهید گمنام پس از تشییع باشکوه در این منطقه به خاک سپرده شد، اما متاسفانه به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها این مجموعه مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه نظیر تسطیح محیط پیرامونی انجام شده است، افزود: بنا داریم با فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات، گلزار شهدا را به یک مرکز فرهنگی تبدیل کنیم.

شهردار ریوش به پیگیری‌هایی که تاکنون در این راستا انجام شده و به نتیجه‌ای نرسیده است اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان تازه تاسیس کوهسرخ مرکز فرهنگی و مجموعه زیارتی ندارد، قطعا احداث یک مجموعه با محوریت شهدای گمنام می‌تواند زمینه ساز قطب فرهنگی شهرستان باشد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در خصوص کمک به ایجاد زیرساخت‌ها و ساخت مجموعه قول پیگیری و مساعدت داد.

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول