اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب تازه‌آباد/ ۲۰ هزار نفر از آب شرب سالم بهره‌مند شدند

مراسم افتتاح تصفیه‌خانه آب شهر تازه آباد و ۶ روستای اقماری با حضور مسؤولان استانی و شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب تازه‌آباد/ ۲۰ هزار نفر از آب شرب سالم بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم افتتاح تصفیه‌خانه آب شهر تازه‌آباد و ۶ روستای اقماری آن صبح امروز با حضور نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و تعدادی از مسؤولین شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: سال آبی  ۹۹_۱۴۰۰ سال بسیار سختی از نظر بارندگی بود که متأسفانه در سال جدید نیز شاهد تداوم این موضوع بودیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیشترین مکاتبات شهرستان‌های استان با شرکت آبفا به فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی اختصاص داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: پیگیری‌های ما در خصوص مطالعات و اعتبارات حوزه آب و فاضلاب استان از نیمه دوم سال ۹۹ آغاز شد و خوشبختانه اعتبارات خوبی به استان ما تخصیص داده شد که با عنایت مسئولین شهرستان در سال ۱۴۰۱ تصفیه‌خانه فاضلاب تازه‌آباد به بهره‌برداری رسید.

شکری، فرماندار ثلاث باباجانی نیز در ادامه این مراسم، اظهار کرد: امروز ثلاث برترین شهرستان از لحاظ امنیتی است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ اعتبار بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان به شهرستان تخصیص یافت که اعتبارت تخصیص یافته بخش آب ۸۵ میلیارد تومان بود.

فرماندار ثلاث باباجانی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی پروژهای شهرستان به ۵۰ الی ۶۰ درصدی می‌رسد و ما بقی پروژه‌ها در نیز خوشبختانه در دست اقدام می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه ۶ هزار و ۹۶۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول